Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB DE UZURA pentru MOARA VENTILATOR TIP MV 50, executate din otel aliat prin turnare (Paleta exterioara, intermediara, interioara )


Anunt de participare (utilitati) numarul 107984/16.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala:  str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Punct(e) de contact:  Irinel Bunescu, Tel. 0268-333192, Email:  [email protected], Fax:  0268-330530, Adresa internet (URL):  www.cetbv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB DE UZURA pentru MOARA VENTILATOR TIP MV 50, executate din otel aliat prin turnare (Paleta exterioara, intermediara, interioara )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Timis Triaj nr. 6, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB DE UZURA pentru MOARA VENTILATOR TIP MV 50, executate din otel aliat prin turnare
1.Paleta exterioara (CRG 1870-23.01.320/V42807-16);
2.Paleta intermediara (CRG 1870-23.01.321/V42807-15);
3.Paleta interioara (CRG 1870-23.01.322/V42807-14);
In conformitate cu Caietul de sarcini nr. 698/01.09.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44621221-4 - Piese de boilere pentru incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Anexa nr. 1 la caietul de sarcini nr. 698/01.09.2010, respectiv:
-Paleta exterioara (CRG 1870-23.01.320/V42807-16) = 4 set (48 buc);Mat.: T130Mn135 STAS 3718-88.
-Paleta intermediara (CRG 1870-23.01.321/V42807-15) = 4 set (48 buc);Mat.: T130Mn135 STAS 3718-88.
-Paleta interioara (CRG 1870-23.01.322/V42807-14) = 4 set (48 buc);Mat.: T130Mn135 STAS 3718-88.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 024RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 875, 00 lei RON;garantie de buna executie - 5% din valaorea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. Plata se face in termen de 45 de zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006;
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
a. Persoane juridice/fizice romane:
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis in 2010;
Certificatul de inregistrare fiscala.
b. Persoane juridice/ fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (original si traducere in limba romana legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente;
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista pricipalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, iar valoarea totala a contractelor sa fie min. 44.000, 00 lei fara TVA- Minim 3 recomandari ? in copie - din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada 2007 ? 2009.- Dovada asigurarii dotarilor tehnologice necesare realizarii pieselor solicitate, in conditiile mentionate la cap. II din caietul de sarcini nr. 698/01.09.2010 : - laborator analize spectrale;
- cuptoare pentru topire si turnare;
- cuptor pentru tratament termic (tip procedeu folosit, diagrama de tratament termic);
- laborator incercari mecanice;
- laborator determinare duritati;
- tratament termic( se cere cuptor electric), cu realizare de diagrame de tratament termic.
-Pentru lucrari executate in colaborare -se vor prezenta copii dupa contractele de colaborare de prestari servicii, cu specificarea explicita a lucrarilor si instalatiilor folosite;
- Dovada detinerii documentatiei originale (desen ICSITEE/ENERGOREPARATII).
1.Pentru producator : copia certificatului ISO 9001-2001, pentru executia de piese turnate din oteluri aliate utilizate in industria energetica;
2.Pentru dealer : a) autorizatia eliberata de producator pentru comercializarea produselor solicitate ; si b) copia certificatului ISO 9001-2001 pentru producatorul ce a eliberat autorizatia de la pct. a), conform punct 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 18:00
Locul: SEAP+Str. Timis Triaj nr. 6, Corp Adm., et. II, Birou Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B-dul 15 Noiembrie 1987 nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268/419615, Fax:  0268/418054, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CET BRASOV S.A. - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  Str. Timis Triaj nr. 6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Tel. 0268/333192, Fax:  0268/330530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2010 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer