Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb (garnituri de etansare) pentru torque converter (cuplaj hidraulic flexibil) si gear box (reductor de turatie) aferente turbinei cu gaz de la Centrala ciclu combinat din CET Vest


Anunt de participare numarul 123045/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare Comoti
Adresa postala:  Bdl Iuliu Maniu Nr. 200D, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061126, Romania, Punct(e) de contact:  Valeriu VILAG, Tel. 021/434.01.98/417, In atentia:  Romulus PETCU, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021/434.02.41, Adresa internet (URL):  http: //www.comoti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare - Dezvoltare, Productie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Dinamometru hidraulic pentru testarea turbomotoarelor si turbinelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INCD Turbomotoare COMOTI
Bd Iuliu Maniu 220D, SECTOR 6
Bucuresti
Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Dinamometru hidraulic pentru testarea turbomotoarelor si turbinelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42112400-1 - Echipamente pentru turbine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 2, 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip 10000euro sau echiv lei la dep oferta. Garant bun exec 5% din val contr la semnare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract CAPACITATI nr 5 PMI/20O8 incheiat cu ANCS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1 Declaratie privind eligibilitatea pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineFormular 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineFormular 3 Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineFormular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independent pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineFormular 5 Informatii generale pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineCertificat constatator (original si/sau copie conform cu originalul) pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local (original si/sau copie conform cu originalul)pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straineCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original si/sau copie conform cu originalul)pt persoane juridice romane sau echivalent pt persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Demonstrarea situatiei economice si financiare, atestate prin bilanturi contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 6 Declaratie privind lista principalelor livrari similare cu produsul ofertat, in ultimii 5 ani
Formular 7 Recomandare din partea unor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 14:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, desemnata prin decizie la nivelul Autoritatii Contractante si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contract CAPACITATI nr 5 PMI/2008 incheiat cu ANCS
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala:  Bd Iuliu Maniu 220D, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061126, Romania, Tel. 021-434.02.40, Email:  [email protected], Fax:  021-434.02.41, Adresa internet (URL):  www.comoti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer