Licitatie Publica - Piese de schimb Kratzer
Anunt de participare (utilitati) numarul 74758/02.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Paducel, Tel.0252/333925, Email: [email protected], Fax: 0252/323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb Kratzer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.A.N. - Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, comuna Izvoru Barzii, jud. Mehedinti, cod postal 227297
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb KRATZER si anume- lotul 1: arbore de antrenare
- lotul 2: ax de intindere
- lotul 3: rola ghidare I
- lotul 4: ax deviere I
- Lotul 5: ax deviere II
- lotul 6: element racleta fara za de legatura
- lotul 7: za de legatura
- lotul 8: lant minier calibrat tip C 26x92 7 zale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lotul 1: arbore de antrenare- 2 ans.- lotul 2: ax de intindere- 2 ans.
- lotul 3: rola ghidare I- 4 ans.
- lotul 4: ax deviere I- 2 ans.- Lotul 5: ax deviere II- 4 ans.
- lotul 6: element racleta fara za de legatura- 150 buc
- lotul 7: za de legatura- 300 buc.
- lotul 8: lant minier calibrat tip C 26x92 7 zale- 450 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 613, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare astfel lot1:600lei;lot2:560lei;lot3:460lei;lot4:400lei;lot5:660lei;lot6:750lei;lot7:900lei;lot8:1800lei.Garantia de buna executie reprez.10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitateaconform OUG 34/2006 art.180
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Prezentare Cerificat de inregistraresi certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului-Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatii financiare anuale declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice, instalatiilede care poate dispune operatoru
- Lista ce cuprinde principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
- Recomandari din partea altor beneficiari - minim doua recomandari- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate
- Informatii privindcapacitatea profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 10:00
Locul: Sediul RAAN Drobeta Turnu-Severin, strada Nicolae Iorga nr.1, judetul Mehedinti sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu a putut fi atasata anuntului.Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit in baza unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante, mentionat la punctul I.1) in prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel CRAIOVA.
Adresa postala: B-dul N.Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 (021) 3104641, Fax: +4 (021) 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic - RAAN
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Turnu-Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2009 14:43