Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb mori MVC 4 SI MV 50 cazan de 420 t/h


Anunt de participare (utilitati) numarul 133914/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250574, In atentia: Marius ZAHARESCU, Email: [email protected], Fax: +40 252315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: Strada Nicolae Iorga, nr.1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA / SERV. REPARATII, Tel. +40 750250575, In atentia: Diana POPESCU, Fax: +40 252323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb mori MVC 4 SI MV 50 cazan de 420 t/h
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN - Sucursala ROMAG-TERMO, Localitate: sat Halanga, comuna Izvoru Barzii, Judetul: Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb mori MVC 4 SI MV 50 cazan de 420 t/h
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43414100-9 - Mori de macinat carbune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse care se vor achizitiona sunt precizate in Anexa la Caietul de sarcini nr. 1440/08.02.2012 ? Sectiunea II a Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 287, 763.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1:9.184 lei; lotul 2:11.773 lei; lotul 3:6.745 lei; lotul 4:71.000 lei; lotul5:8.608 lei; lotul 6:2.586 lei; lotul 7:9.206 lei; lotul8:6.642 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar (ordin de plata) in contul R.A.A.N., cod IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, sau2) instrument de garantare (Formular 15) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere cf. art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, (5% pentru IMM-uri), din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare (Formular nr.16) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in original
Nota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2
Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006).Cerinta nr. 3
- Pentru persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta:
1. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
2. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul existentei unor datorii se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 4
Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.
.Note: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/tertii sustinatoriparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire
2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare in in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ing. Constantin BOLOCAN, dr. ec. Gheorghe DULCEA, ing. Dumitru MARCULESCU, fiz. Silviu CIOCLEI, ing. Rio SVOBODA, ing. Gabriel STEFANA, ec. Mariana CIMPEANU, tehn. Maria VIRLAN, ec. Constantin CROITORU, ec. Marius ZAHARESCU, cons. jr. Dorina MANZALA, ing. Diana POPESCU, cons. jr. Valerica BOBOCEL, cons. jr. Iulian RAICU.Cerinta nr. 5
Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1
- Pentru persoane juridice/fizice romane:
Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana .Nota:
1. In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2Se solicita prezentarea cel putin a unui document (contract, proces verbal de receptie) din ultimii 3 ani, insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme livrarea de produse similare produselor ce fac obiectul achizitiei din cadrul fiecarui lot pentru care se depune oferta. Nu exista limitare superioara pentru numarul de documente (contracte, procese verbale de receptie)
Cerinta nr. 1
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;2.Numarul de runde: 1;3.Durata runda: o ziPe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantiilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, in termen de 72 ore, Formularul de oferta si Centralizatorul de preturi cu noile preturi rezultate in urma licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 12:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Dr Tr. Severin, str. N. IORGA, nr. 1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formular nr. 17).In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la cap. III.2.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul, in care, in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia vor fi departajati.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, garantia de participare si garantia de buna executie a contractului poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: str. Nicolae Iorga, nr. 1, Jud. Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer