Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB MOTOARE ELECTRICE
Anunt de participare (utilitati) numarul 145705/09.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: DADALAU GRIGORE, Tel. +40 253335045, In atentia: BLIDEA CIRESICA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: Alexandru Ioan Cuza, Nr.5, , Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210232, Romania, Punct(e) de contact: DADALAU GRIGORIE, ,Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210232, Romania, Tel. +40 25335045, In atentia: dadalau grigore, Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): WWW.cenoltenia
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA - SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, 1-15, ,Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171129, In atentia: BLIDEA CIRESICA, Fax: +40 253222015
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA - SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, 1-15, ,Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ATRIBUIRE CONTRACTE PRODUSE, Tel. +40 374171129, In atentia: BLIDEA CIRESICA, Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): WWW.cenoltenia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB MOTOARE ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile din cadrul ceo
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 261, 485.55RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial. Valoarea celui mai mare contract pentru intreaga cantitate de produse va fi 173.366 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piesele de schimb se folosesc pentru reparatiile motoarelor electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31161000-2 - Piese pentru motoare si generatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile detaliate minime si maxime previzionate a se achizitiona se regasesc in caietul de sarcini.ESTE OBLIGATORIU OFERTAREA INTREGII CANTITATI DE PRODUSE. Valoarea estimata fara TVA: intre 88.392 LEI SI 261.485, 55 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 261, 485.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : GP= 4.000 lei.Data pt. care se determina echivalentaleu/alta valuta(curs BNR): 5zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitatea garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 din HG925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, conform art. 87 din HG 925/2006 si art.278¹ din OG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006 cumodificarile ulterioare.CONTUL AUT.CONTRACTANTE PENTRU DEPUNEREA GARANTIEI DEPARTICIPARE: RO49RNCB0149034562550007 deschis la BCR TG-JIU. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de10%din valoarea totala, fara TVA a contractului si se va constitui conform art.90 din HG925/2006(Formular 11) *** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr. 1045 / 19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui conform art.92, alin.1 din HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face in termen de 60 de zile de la inreg.fact.la registratura achizitorului.In cazul unei asocieri, plata se va efectua numai de catre liderul de asociere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formular nr. 1(inclusiv tert sustinator, daca este cazul)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2(declaratia tertului sustinator va face referire doar la literele a, c¹ si d, daca este cazul).
Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG34/2006
.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹
dinOUG34/2006, conform Formular nr. 3 (inclusiv subcontractant si tert sustinator, daca este cazul)
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Lista persoanelor de decizie si a persoanelor care verifica si aproba prezenta documentatie din cadrul S.C.Complexul Energetic Rovinari
S.A., Sucursala Divizia Miniera Targu-Jiu1.
-Director: ANTONIE DANIEL
-Director Economic: Ghimis Vasile
-Director Achizitii Publice: Mocioi Dumitru
-Director tehnic: Badescu Alin
- Inb=g. sef energetic: Baluta Victor
-Sef Serviciiul Atribuire Contracte Produse: Scurtu Ion
-Sef birou Energetic: Purcaru Marius
- biroul Energetic: Pavel Daniel
-Comp. Legislatie: Popescu Cosmin
-Responsabil procedura: Blidea Ciresica
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular nr.4 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?cu
semnatura si stampila operatorului economic) emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba
corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice/fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea a cel putin un contract, maximum cinci contracte, prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare CUMULATA, fara TVA, sa fie de cel putin: -88.392, 70 lei/VALUTA comunicat de BNR. pentru ofertantii intregii cantitati de produse;
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
se va completa formularul nr. 9
Certificare ISO ? sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul SR- EN ISO 9001 / editia 2008 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR- EN ISO9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia- standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contractpe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: se va prezenta copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IN faza finala vor participa operatori economici inregistrati inSEAP si ofertele de clarate admisibile in prima etapa desafasurata la sediul autoritatii contractanten in conformitate cu art. 165, alin. 2 OUG 34/2006. NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE ;1. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei/pentru fiecare tip de produs, in baza criteriului de atribuire "pretul cel mai scazut" /intreaga cantitate de produse . Daca douasau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis.Ofertantul declarat castigator are obligatia de atransmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara in lei/intreaga cantitate de produse si pe fiecare tip de produs. Ofertanti pot vedea cea mai buna oferta de pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 11:00
Locul: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA , SECRETARIATUL DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii care fac dovada ca sunt intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, art.16, alin.2.2. Ofertantul este obligat sa prezinte amendamente asupra proiectului de contract pana la data limita de depunere a ofertelor sau in oferta depusa.In cazul in care nu sunt formulate inainte de data limita de depunere a ofertelor sau atasate in oferta depusa, aut.contract.cosidera ca ofertantul accepta proiectul de contract prezentat in documentatia de atribuire. Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul poate prezenta amendamenteasupra clauz. contractuale din proiectul de contract, dar comisia de evaluare are obligatia ca inainte de a lua hotararea de respingere a ofertei sa incerce o negociere a obiectiunilor prezentate cu respectivul ofertant, prin comunicari scrise.Pentru clarificari la doc. existente inoferta, comisia de evaluare va acorda un termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul solicitarii.In situatia in care clarificarile nu vor fi transmise in termenul stabilit, ofertele vor fi respinse. In cazul in care pe locul 1 sunt oferte cu preturi egale, se va solicita reofertarea in plicinchis, numai acestor societati pina la departajare.In cadrul sedintei de deschidere se va consemna : -Daca ofertele au fost depuse pana la data si ora limita de depunere mentionate in Fisa de date si Anuntul de participare;
- Daca a fost constituita GP. - Vor fi deschise ofertelefinanciare si se vor citisi consemna in procesul verbal preturile ofertate, verificandu-se daca a fost ofertata intreaga cantitate de produse pe fiecare tip de produs solicitat. - Lista documentelor depuse(veridicitatea lor va fi verificata ulterior sedintei de deschidere). Orice decizie cu privire la calificarea ofertantilor sau dupa caz cu privire la evaluarea ofertelor, va fi luata de catre comisia de evaluare in cadrul unor sedinte ulterioare sedintei de deschiderea ofertelor.In temeiul art.69.2, alin)2 din OUG34/2006, modificata prin OUG77/2012, operatorii participanti vor completa o declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului /ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform Formularului nr.5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conditiile prevazute la art.256² din OG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210232, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015, Localitatea: tg-jiu, Cod postal: 210232, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2013 13:38