Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb PAR - PACHETE FAGURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 141236/20.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250576, In atentia: CLAUDIA MOTI, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: Strada Nicolae Iorga, nr.1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 252323848, In atentia: Eugenia PADUCEL, Fax: +40 252323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb PAR - PACHETE FAGURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.A.N-Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, com. Izvoru Barzii, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pieseschimb PAR-PACHETE FAGURILotul I ? PACHETE FAGURI ZONA RECE ? protejati cu strat de email
Lotul II ? PACHETE FAGURI ? ZONA CALDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42511100-2 - Schimbatoare de caldura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pieseschimb PAR-PACHETE FAGURILotul I ? PACHETE FAGURI ZONA RECE ? protejati cu strat de email
Lotul II ? PACHETE FAGURI ? ZONA CALDA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 758, 448RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantumde: 25.000 lei pentru Lotul I si 42.000 lei, pentru Lotul II . Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante, sau prininstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 1) sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres 1. valoarea, 2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; 3. dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci candofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine suma de 5321, 56 leipentru Lotul I si 5996, 87 lei pentru Lotul IIin cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, conform art.278?1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO12 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Suc. Mehedinti.Echivalenta din lei in euro (cursul de schimb BNR) , a garantiei de participare, se face cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie, prin : - instrument de garantare (Formular 2), emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat de furnizor, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului, care se va constitui ca anexa la contract; - garantia trebuie sa fie irevocabila; - valabilitatea instrumentului de garantare trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 6 luni;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: -Formular 3 , in original
Conditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinator nu trebuie sa se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazutala art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.
Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnic de catre un tertsustinator, sustinatorul are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .Cerinta nr.2. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, : -Formular 4 , in originalCerinta nr.3. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG 34/2006 - Formular 5 in original
Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Gheorghe DULCEA -DIRECTOR GENERAL RAAN,
- Mariana SIMION - DIRECTOR DIRECTIE ECONOMICO-FINANCIARA RAAN,
-Marian MARCU ? DIRECTOR DIRECTIE TEHNICA RAAN, - Angelica POPESCU ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE RAAN- Ex., - Iulian RAICU- SEF SERVICIU CONTENCIOS JURIDIC RAAN- Ex., - Cornelia BLINDU-SEF SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATEA RAAN- Ex.- Silviu CIOCLEI -DIRECTOR MARKETING?Suc. ROMAG-TERMO, - Gabriel STEFANA -SEF BIROU REPARATII - RAAN-Ex., - Constantin CROITORU -SERVICIU SERVICIU FINANCIAR ?Suc. ROMAG-TERMO, - Rio SVOBODA -SEF SERVICIU APROVIZIONARE?Suc. ROMAG-TERMO, - Eugenia Paducel - BIROU REPARATII ? R.A.A.N.-ex., - Gheorghe DELCIOIU ? SEF SECTIE REPARATII CAZANE ? Suc. ROMAG-TERMO,
- Claudia MOTI - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE -R.A.A.N.-EX., - Sergiu DERJAC-COMP. AQ ?Suc. ROMAG-TERMO,
- Stelian IORGA- SERVICIU APROVIZIONARE ?Suc. ROMAG-TERMO, - Dorina MINZALA- SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX.,
- Georgeta CIOVICA ? SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N. ?EX.,
- Valerica BOBOCEL - SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX.
Conditie de calificare: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Cerinta nr.4. Prezentare , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) -Formular 7Cerinta nr.5. Prezentare ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?-Formular 6 Cerinta nr.1.
A. Persoane juridice/fizice romane
Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si si stampilata.Informatiile precizate in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatatoreliberat de ONRC in orig./copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea, ,conform cu originalul??.
Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catretertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
c. Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)d. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
B. Persoane juridice /fizice straineOfertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-, ,Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? pentru fiecare lot in parte, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, .
Cerinta nr.2.
Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta cel putinun document (contract/PV de receptie) pentru produse similare sau o recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului (in cazul clientului privat este suficienta si o declaratie a operatorului economic)Doc.se depune pt fiecare lot in parte.
Cerinta nr.3.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)
Nota: a. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva.b. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm ( formular 9) al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art.190 alin.(2) din OUG 34/2006. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Cerinta nr.4.
Informatii privind asocierea ( daca este cazul).- ? Acord de asociere ? - in original , daca este aplicabil.
Mai multi op.ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autorit.contr. are dreptul de a solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of.comuna este declarata castigatoare s numai daca o astfel de masura reprezinta conditie necesara pt. buna indeplinire a contractului.
Un ofertant nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
-a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie atuturor ofertelor in cauza.;
-b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)sa depuna oferta individuala/comuna si
Prezentarea certificatului emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conformSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care se afla in curs de recertificare pot fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una)zi. Vor intra in etapa finala de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile.Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Se vautiliza pasul de licitare (max. 5%).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2013 12:00
Locul: RAAN STR. N. IORGA NR.1, LOC. DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI - SALA DE LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorde calificare prevazutela pct. III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. (Formular 11). In acest cazdeclaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct. III.2. 2. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 3. In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN-Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N.
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Tr.Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer