Licitatie Publica - Piese de schimb pentru aparate de cale in vederea executarii lucrarilor de verificare parti ascunse
Anunt de participare (utilitati) numarul 130638/20.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Silvica Mihalache, Tel. 0236/340760, Email: [email protected], Fax: 0236/461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru aparate de cale in vederea executarii lucrarilor de verificare parti ascunse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Receptia produselor se face la beneficiar, pe baza documentatiei de executie, la Depozitul de Materiale Galati, str. Calea Prutului. nr.5
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru aparate de cale in vederea executarii lucrarilor de verificare parti ascunse, conform anexa nr.1 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946000-0 - Materiale si articole de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb pentru aparate de cale in vederea executarii lucrarilor de verificare parti ascunse, conform anexa nr.1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 49, 766RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 950 lei (IMM 50%); Garantia de buna executie 10% ( IMM 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere in concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificat constatator de la Registrul Comertului, Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani si care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari; Recomandari (minim una), insotite de contracte; Declaratii referitoare la persoanele care raspund de executia si furnizarea produselor, insotita de Curriculum vitae (CV-uri) ale persoanelor de conducere care raspund de executarea contractului; Declaratie privind subcontractantii; Autorizatie, insotita de certificatul de omologare tehnica feroviara eliberata de AFER, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru produsele care fac obiectul achizitiei, valabile la data deschiderii ofertelor; Decl. angajament privind prelungirea valabilitatii autorizatiei si a certificatului de omologare in situatia in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului; Certificare ISO 9001, sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712 / 1 / 199 / 14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2011 13:00
Locul: Sediul Centrului Regional E.I.R Galati, Str. Domneasca nr. 51, corp A, et. 1, sala sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece in PROGRAMUL RESTRANS DE ACHIZITII PUBLICE AL CNCF "CFR"- SApe anul 2011, Nr. 9/3/ 5009 /2011 la PRODUSE: ?PIESE DE SCHIMB PENTRU LUCRARI DE VERIFICARE A PARTILOR ASCUNSE LA APARATE DE CALE? ? Cod CPV 34946000-0 este estimata o valoare de 491.000 lei, reprezentand 117.000 euro, s-a ales pentru atribuirea contractului de furnizare: ?Piese de schimb pentru aparatele de cale in vederea executarii lucrarilor de VPA? - Cod C.P.V: 34946000-0 materiale si articole de constructii feroviare, procedura , ,negociere cu publicare prealabila a anuntului de participare " conform art. 27(5) din OUG nr. 34/2006 si a NOTIFICARII nr. 59 postata pe site-ul ANRMAP in data de 22.02.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul CREIR Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0236 / 461236, Fax: 0236 / 461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 16:50