Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru autobasculante Roman 19215 si tractoare U 650.


Anunt de participare numarul 11308/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Crimu, Tel.021.317.89.81, Email: [email protected], Fax: 021.317.89.80, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Exploatarii Miniere Rm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0250-733402/3, In atentia: ing. Vergu Victor, Email: [email protected], Fax: 0250-734844
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Exploatarii Miniere Rm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0250-733402/3, Email: [email protected], Fax: 0250-734844, Adresa internet (URL): ng. Vergu Victor
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Exploatarii Miniere Rm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursala Exploatarii Miniere Rm.Valcea, Tel.0250-733402/3, In atentia: Biroului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0250-734844
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Extractie asi preparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb pentru autobasculante Roman 19215 si tractoare U 650.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ofertantul are obligatia de a pastra piesele in depozitul propriu, pana la ridicarea de catre beneficiar, conform comenzilor emise de beneficiar.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 332, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform comenzilor emise de beneficiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru autobasculante Romansi tractoare U650, necesare repararii parcului auto al SEM Rm. Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29141100-0 - Arbori de transmisie, arbori cu came si vilbrocheni (Rev.1)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.1)
34139100-1-Sasiuri cu cabine (Rev.1)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
34322000-0-Frane si piese pentru frane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb pentru autobasculante Romansi tractoare U650, necesare repararii parcului auto al SEM Rm. Valcea.
Valoarea estimata fara TVA: 332, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform comenzilor emise de beneficiar.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-3.000 lei.Garantia de buna executie pentru toate loturile - 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular B
Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPersoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani -formular C1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine de la S.E.M. Rm. Valcea , Biroul Achizitii, sau direct din SEAP.Plata se face direct din SEAP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 10:00
Locul: Sediul S.E.M. Rm.Valcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38., Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219947, Email: [email protected], Fax: 0248/219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.E.M. Rm.Valcea
Adresa postala: Str. Capitan Negoescu, nr.15, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250-733402/3, Email: [email protected], Fax: 0250-734844
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer