Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOBUZE TIP MERCEDES O 345 CONECTO AFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 134216/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
URBIS S.A. Baia Mare
Adresa postala: STR.8 MARTIE NR.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: Vancea Dorica, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral al Consiliului Local Baia Mare
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOBUZE TIP MERCEDES O 345 CONECTO AFLATE IN DOTAREASC URBIS SA BAIA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BAIA MARE, Str.8 Martie, nr.3, jud Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOBUZE TIP MERCEDES O 345 CONECTOAFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARE
Lot 1: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? echipament electric pentru motoare si vehiculeLot 2: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoareLot 3: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? frane si piese pentru franareLot 4: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? ambreiaje si piese conexeLot 5: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? motoare si piese pentru motoarePiesele de schimb pentru autobuze, cantitatile necesare si loturile, sunt cuprinse in listele anexate Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31610000-5 - Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34310000-3-Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34322000-0-Frane si piese pentru frane (Rev.2)
34326100-9-Ambreiaje si piese conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto- conform Caietului de sarcini
Lot 1: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? echipament electric pentru motoare si vehicule-31repere/332 buc.Lot 2: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare- 81 repere/1149 buc.Lot 3: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? frane si piese pentru franare- 30 repere/350 buc.Lot 4: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? ambreiaje si piese conexe- 40 repere/40 buc.Lot 5: piese pentru autobuze tip Mercedes O 345 Conecto ? motoare si piese pentru motoare- 8 repere/67 buc.
Piesele de schimb pentru autobuze, cantitatile necesare si loturile, sunt cuprinse in listele anexate Caietului de sarcini.
Cantitate totala: 157 repere/1938 buc.- grupate in 5 loturi, Conform Anexe 1-5 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 534531, 75 LEI
din care: LOT 1 =99728, 05 LEILOT 2 = 235672, 42 LEILOT 3 = 161311, 32 LEILOT 4 =28761, 80 LEILOT 5 =9058, 16LEI
Valoarea estimata fara TVA: 534, 531.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 9600 lei din care: LOT 1 = 1800 LEI; LOT 2 = 4200 LEI;LOT 3= 2900 LEI;LOT 4= 540 LEI; LOT 5= 160 LEI- Perioada de valabil. a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. ? 90 zile- Forma de constit. a garant. de particip. care va fi acceptata : orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de asig. in orig.- scrisoare de garantie bancara ? Formular 4A- in orig.- depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar pana la data si ora deschiderii ofertelor- OP in contul autoritatii contractanteRO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, cu conditia confirmarii acestuia de catre bancapana la data si ora deschiderii ofertelor- Conf. art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul respingerii unei contestatii ca nefondata, autorit. contract .va retine contestatorului din garant. de particip.in raport cu valoarea estimata a contr. 1% din aceasta valoare- Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.Autorit. Contract. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de particip.in cuantum de 50% din val. stabilita, cu cond.depunerii declaratiei de incadrare in categoria IMM-urilor.Dovada constit. Garant.de particip. se prezinta comisiei de evaluare la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor. Cuantum 5% din val. contract. fara TVA, pt. fiecare lot in parte, va fi expr. in LEI si se va constit: - prin orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara saude asig; Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o societ. bancara sau de asig. Formular4B; dep. la casieria unitatiia sumei in numerar; OP in contul autorit. contract. RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001 BCR Baia Mare, cu cond. confirm. de catre bancaDaca un ofertant este decl. castig. pt. mai multe loturi, garant. de buna exec. va fi egala cu suma garant. de buna exec. a loturilor respective. Garant. de buna exec. va fi valab. pana la semn.PV de receptie a ultimei piese de schimb din lotul contractat. Restit. garant. de buna exec. se face in cel mult14 zile de la data intocmirii PV de receptie a ultim. piese de schimb din cadrul contract.Autorit. contract. aplica preved. Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibil. de a constit. Garant.de buna exec. in cuantum de 50% din val. stabil.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2 A din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2B din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr.3
Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile in luna anterioara depuneriiofertelor inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniu
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr.4
Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt:
Ing. Puiu Daniel ? director general
Ec. Rus Ionut ? director economic
ing.Onea Florin-sef birou tehnic
sing.Vancea Dorica-sef birou achizitii
cj.Robas Natalia-birou juridic
ec.Jurca Stefan-sef birou aprovizionare
sing.Benea Stefan- sef atelier reparatii autobuze-Completare Formular 2C din sectiunea Formulare si modele
In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire.
Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2D din sectiunea Formulare si modele
Cerinta nr.6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completare Formular 2E din sectiunea Formulare si modele Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul
Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generaleCifra de afaceri anuala medie minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie :
- LOT 1 mai mare sau egala cu 210.000 lei
- LOT 2 mai mare sau egala cu 470.000 lei
- LOT 3 mai mare sau egala cu 320.000 lei
- LOT 4 mai mare sau egala cu 57.000 lei
- LOT 5 mai mare sau egala cu 18.000 lei
Cerinta nr. 2
Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica
Prezentarea unei liste cu principalele livrari de piese de schimb pentru autobuzeefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Prezentarea a cel putin unui document/contract /proces verbal de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
Cerinta nr.3
Asigurarea cu personal de specialitate.
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 pentru producator si pentru furnizor, sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda- durata rundei fiind de 1 zi. Ofertantii auobligatia de a transmite electronic AC ofertele detaliate imbunatatite, pentru fiecare lot ofertat. In urma LEscaderea pretului se va face aplicand acelasi procent de reducere pentru fiecare reper in parte, din lotul ofertat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: SC URBIS SA BAIA MARE, STR. 8 MARTIE, NR.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Referitor la Sectiunea III.2.2.- cerinta 1 - pentru determinarea echivalentei cifrei de afaceri se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-termen de atac: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC URBIS SA BAIA MARE
Adresa postala: Strada 8 Martie, nr.3, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 406430, Romania, Tel. +40 262213825, Email: [email protected], Fax: +40 262213034, Adresa internet (URL): www.urbisbaiamare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer