Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru autobuze tip: UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260,280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS


Anunt de participare (utilitati) numarul 133939/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru autobuze tip: UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-furnizare piese de schimb, accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si echipamente electrice pentru motoare de autobuz tip UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS aflate in dotarea SC TRANSURBAN SA SATU MARE;
- loc de livrare: S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb pentru autobuze tip: UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS ?cantitaticonform Caietului de sarcini si impartite pe loturi astfel:
Echipamente electrice pentru motoare si vehicule: lot 1, lot 8, lot14, lot18;
Demaroare: lot 2;
Piese pentru motoare: lot3, lot9, lot19;
Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare: lot 4, 10, 15, 20, 24;
Frane si piese pentru frane: lot 5, 11, 16, 21;
Volane, coloane si cutii de directie: lot 6, 12, 22;
Ambreiaje si piese conexe: lot7, 13, 17, 23;
Valoarea estimata fara TVA: 365, 528.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare /lot este precizata in ANEXA B;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei;Modalitati de constituire - garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele modalitati: -prin virament bancar;
- printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? conform Formular nr.16 din Sectiunea III- Formulare.- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE nr. RO91BACX0000003027174000, deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK;
- prin lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante- doar pentru sume pana la 5.000 RON; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de maxim 7 zile de la semnarea acestuia printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr. 5 din Sectiunea III- Formulare, si devine anexa la contract;Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria S.C. TRANSURBAN S.A. Satu Mare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, cu OP;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare Formular nr.1 din Sectiunea III- Formulare; Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare Formular nr. 2 din Sectiunea III- Formulare; Certificat de participare cu oferta independenta ? cerinta obligatorie, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta- completare Formular nr. 3 din Sectiunea III- Formulare; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, modificata si completata-completare Formular nr.17 din Sectiunea III- Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Csaba Molnar - Director General; Carmen Muresan ? Compartiment Achizitii Publice ? presedinte comisie de evaluare cu drept de vot; Dan Florescu ? Sef Exploatare- membru comisie de evaluare , Simion Ivan-Inginer Sef ? membru comisie de evaluare, Vasile Donca ? Sef Atelier - membru comisie de evaluare, tehn. Daniel Barbulescu ? membru comisie de evaluare; Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind platataxelor si impozitelor locale; -Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? depus in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- pentru persoane juridice romane;
-Documente edificatoare, valabile la data deschiderii ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul la care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana) caresa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pentru persoane juridice /fizice straine;
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc/lot, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata , in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Extras din bilantul anului 2010
Persoanele juridice straine vor atasa documente relevante, similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice a acestuia, in copie certificata, insotita de traducerea autorizata in limba romana;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare celor ofertate efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezentaparti relevante din cel putin un contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare. Nu se impune un nivel cantitativ sau valoric al contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- o singura runda de licitare; durata rundei :1 zi;
-avand in vedere criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut si potrivit art. 167, alin.(1), lit. a) din OUGnr. 34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Prin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea, in cadrul acestei etape finala de licitatie electronica, sa prezinte preturi noi/lot (sa imbunatateasca pretul ofertei ).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Locul: Sediul S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatie de atribuire respinsa nr. 14209;In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata se va prezenta si de tertul sustinator- acesta nu se va incadra in situatia prevazuta la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata.;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia (Formular nr. 22) cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (Formular nr. 14) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului (Formular nr. 19, 20, 21).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE
Adresa postala: str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer