Licitatie Publica - Piese de schimb pentru autovehicule care necesita si contractarea de operatiuni de montare si punere in functiune a acestora -DRDP Constanta
Anunt de participare numarul 137115/04.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Chirica Teodora, Tel. +40 213150126, In atentia: Serviciul achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb pentru autovehicule care necesita si contractarea de operatiuni de montare si punere in functiune a acestora -DRDP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile SDN Constanta, SDN Fetesti, SDN Calarasi, SDN Slobozia, SDN Braila, SDN Tulcea si DRDP-Constanta-cf Caiet Sarcini
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de piese de schimb pentru autovehicule care necesita si contractarea de operatiuni de montare si punere in functiune a acestora structurate pe doua loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Piese de schimb care necesita si contractarea de operatiuni de montare autoturisme, cantitati conform caiet de sarcini - valoare estimata 234.328 lei fara TVA
Lot 2: Piese de schimb care necesita si contractarea de operatiuni de montare autospeciale si autoturisme indigene, cantitati conform caiet de sarcini - valoare estimata 665.391 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 899, 719RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul este finantat de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie minim de: Lot 1-445.000 lei fara TVA Lot 2-1.264.000 lei fara TVA.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. Se vor prezenta urmatoarele documente: - fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; - bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care pt anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pt 2011, pana la data deschiderii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2 Declaratie de conformitate a calitatii .In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele: a)Declaratie pe propria raspundere
b)Modele de certificate de conformitate si certificate de calitate pentru piese de schimb - in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Cerinta nr.3 Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Se va prezenta Formular 13 - Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
Cerinta nr.1 Ofertanti trebuie sa faca dovada ca au executat in ultimii 3 ani (mai 2009-pana la data depunerii ofertelor) cel putin3(trei) contracte de furnizare produse similare cu cel supus prezentei achizitii, in valoare de: Lot 1-152.000 lei fara TVA Lot 2-432.000 lei fara TVA
Se vor prezenta urmatoarele: Formular 11- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Formular 12 - Fisa de experienta similara Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta si documentul constatator/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu prevederile art.73, alin (2)din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei deschise.Repetarea pretului ofertat se va realiza o singura data cu fiecare ofertant declarat admisibil. pornindu-se de la pretul ofertat in propunerea financiara;In conformitate cu art164 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: -elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare va fi pretul contractului;
-nu exista limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul contractului;
-inainte de inceperea licitatiei electronice, ofertantii vor primi detalii cu privire la faptul ca in timpul rundei de licitatie electronica pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica;
-pentru a participa la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 11:00
Locul: sediul DRDP Constanta str Prelungirea Traian Fara numar , Loc Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentat imputernicit de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata, dupa faza finala de licitatie electronica, ca au fost licitate oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, va solicita acestor ofertanti o noua reofertare, in vederea departajarii. Prin intermediul SEAP, ofertantii vor incarca in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)documente cu noul pret. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire - pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic DRDP Constanta
Adresa postala: Adresa postala: str. Traian, FN , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel. +40 241581147, Fax: +40 241584371, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 16:03