Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU BULDOZER PE SENILE TIP DET 250M2B


Anunt de participare (utilitati) numarul 133617/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse Miniere, Tel. +40 0253372462, In atentia: ing.TITA CRISTI, ,Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Complexul Energetic Rovinari SA
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU BULDOZER PE SENILE TIP DET 250M2B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC. C. E. Rovinari SA, Depozitul Central alEXPLOATARII MINIERE ROVINARI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piesele de schimb se vor utiliza pentru repararea si punerea in functiune a utilajelor auxiliare existente in parcul auto al SC. C.E.Rovinari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34324000-4 - Roti, piese si accesorii (Rev.2)
31431000-6-Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
31500000-1-Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
31681200-5-Pompe electrice (Rev.2)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati conform Anexa 2 lacaiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 366, 096RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: GP totala = 20.488 leiLotul 1 =150 lei; lotul 2 = 305 lei; lotul 3 = 430 lei;lotul 4 = 3.270 lei; lotul 5 = 633 lei; lotul 6 = 13.470 lei; lotul 7 = 1.386 lei; lotul 8 = 655 lei; lotul 9 = 189 lei;2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu conform art 87 HG 925/2006 si art 278¹ din OG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006*** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se face prin virament, cu ordin de plata in termen de 45 de zile de la inregistrarea facturii la achizitor sauprin ordin de compensare cu energie electrica in circuit IMI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a.1)Declaratii privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formularul nr. 1(inclusiv tert sustinator).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III.2.1.a. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 2(Declaratia tertului sustinator va face referire doar laliterele a), c1), si d).).Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.1.a.3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹
Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006, conform Formularul nr. 3(inclusiv subcontractant si tert sustinator).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor de decizie din cadrulSC. Complexul Energetic Rovinari SA.
DIRECTOR GENERAL: DR.ING. TROTEA TIBERU
DIRECTORTERMOCENTRALA ROVINARI: ING.PISC ION
DIRECTOREM. ROVINARI: ING. DAVITOIU GHEORGHE
DIRECTOR INVESTITII: ING. TUDORESCU VASILE
DIRECTOR ECONOMIC: EC. SCURTU MARIA
DIRECTOR DIRECTIE MRU: CONS.JRD. OLARU SORIN
DIRECTOR COMERCIAL: ING. REBEDEA ION
si membrii comisiei de evaluareIII.2.1.a. 4)Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul nr. 4III.2.1.a. 5)Informatii generale
Fisa de informatii generale - formularul5 III.2.1.1.b) Persoane juridice/fizice romane
1.Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie certificata de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial(ONRC), sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.1.b.2) Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin:
Lotul 1 = 10.000lei; Lotul 2 = 20.350lei; Lotul 3 = 28.700lei; Lotul 4 = 218.000lei; Lotul 5 = 42.200lei; Lotul 6 = 898.000lei; Lotul 7 = 92.450lei; Lotul 8 = 43.700lei; Lotul 9 = 12.600lei;formular nr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente ( procese verbale de receptie, recomandari, document constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare.
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti (conf. art.97¹ din HG.925/2006) sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari.
Lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) in ultimii 3 ani - formular nr. 7.
Certificare ISO ? management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent
Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2012 07:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 09:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1 Ofertantii care fac dovada ca sunt intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, art. 16, al. 2.2 Ofertantul este obligat sa prezinteeventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in OUG nr. 34/2006 si HG 925/2006( cu modificarile ulterioare)Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul nu poate prezenta obiectiuni asupra clauzelor obligatorii ale proiectului de contract (respectiv cap.2, cap.3, cap.4, cap.6, cap.10, cap.12, cap.13), dar comisia de evaluare are obligatia ca inainte de a lua hotararea de respingere a ofertei sa incerce o negociere a obiectiunilor prezentate cu respectivul ofertant, prin comunicari scrise.3 Pentru clarificari la documentele existente in oferta, comisia de evaluare va acorda un termen de maxim 3zile lucratoare de la momentul solicitarii. In situatia in care clarificarile nu vor fi transmise in termenulstabilit, ofertele vor fi declarate neconforme, conform art79, alin (1) din HG 925/2006.4 Dupa efectuarea clasamentului, in cazul in care pe locul 1 sunt oferte cu preturi egale, se va solicita o noua oferta financiara, in plic inchis, numai acestor societati.In cadrul sedintei de deschidere se va consemna: a.Daca ofertele au fost depuse pana la data si ora mentionate in Fisa de date si anuntul de participare;b.Daca a fost constituita garantia de participare.c.Vor fi deschise ofertele financiare si se vor citi si consemna in procesul verbal preturile ofertate, verificandu-se daca a fost ofertataintreaga cantitate;d.Se va consemna in procesul verbal lista documentelor depuse de fiecare operator in parte, urmand ca ulterior sedintei de deschidere sa fie verificata veridicitatea lor de catre comisia de evaluare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, , in conditiile prevazute de OUG 34/2006 la art.256².
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer