Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru caroserii autobuze Mercedes Benz Citaro O530 Euro 3 si Euro 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 135109/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru caroserii autobuze Mercedes Benz Citaro O530 Euro 3 si Euro 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB - BDCC, Bucuresti, Intr. Vagonului nr. 11
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 101, 124.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente in valoare de cca 33700 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru caroserii autobuze Mercedes Benz Citaro O530 Euro 3 si Euro 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31610000-5 - Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
44425200-7-Garnituri de cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: min 1 max 4 buc
Lotul 2: min 1 max 6 buc
Lotul 3: min 1 max 4 buc
Lotul 4: min 1 max 16 buc
Lotul 5: min 1 max 16 buc
Lotul 6: min 1 max 14 buc
Lotul 7: min 1 max 14 buc
Lotul 8: min 1 max 12 buc
Lotul 9: min 1 max 16 buc
Lotul 10: min 1 max 10 buc
Lotul 11: min 1 max 8 buc
Lotul 12: min 1 max 6 buc
Lotul 13: min 1 max 5 buc
Lotul 14: min 1 max 2 buc
Lotul 15: min 1 max 2 buc
Lotul 16: min 1 max 2 buc
Lotul 17: min 1 max 40 buc
Lotul 18: min 1 max 5 buc
Lotul 19: min 1 max 2 buc
Lotul 20: min 1 max 6 buc
Lotul 21: min 1 max 6 buc
Lotul 22: min 1 max 16 buc
Lotul 23: min 1 max 8 buc
Lotul 24: min 1 max 45 buc
Lotul 25: min 1 max 30 buc
Lotul 26: min 2 max 14 buc
Lotul 27: min 2 max 12 buc
Lotul 28: min 1 max 4 buc
Lotul 29: min 1 max 4 buc
Lotul 30: min 1 max 2 buc
Lotul 31: min 1 max 2 buc
Lotul 32: min 1 max 2 buc
Lotul 33: min 1 max 100 buc
Lotul 34: min 1 max 4 buc
Lotul 35: min 1 max 4 buc
Lotul 36: min 1 buc max 30 bucTOTAL: min 38 max 463 buc
Cantitatile pe loturi sunt prezentate in Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 101, 124.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala: 1675 lei.Valorile pe loturi sunt prezentate in Anexa B. Pentru oferta depusa pe mai multe loturi, gar. de participare trebuie sa fie egala cu suma gar. loturilor ofertate. Perioada de valab: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instr. de garantare, emis de o soc. bancara ori de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, conf de emitent, pana la data si ora limita de deschidere, in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda?Bucuresti. Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat. sit.: si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab. a ofertei; a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib, iar CNSC a respins contest respectiva in conf cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contr va retine contestatorului o suma raportata la val. estimata, conf cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Gar. se elib: pt. ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii proc in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data exp termen de depunere contestatii; dupa primirea comunicarii prevazute de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit. contract.In toate cazurile restit gar. se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv. Logistic in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denumirea proced. Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 8; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Marketing Comercial, Jianu Radu Viorel- Sef Serviciu Logistic, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Prezentarea a cel putin o recomandare/ document constatator emis de beneficiari ai ofertantului privind livrarea de produse ce fac obiectul acestei proceduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 09:00
Locul: RATB - Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 1 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer