Licitatie Publica - Piese de schimb pentru cazane de abur tip CR1244
Anunt de participare (utilitati) numarul 135054/26.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul energiei
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru cazane de abur tip CR1244
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magaziile de la sediul achizitorului.Conditia de livrare DDP sediul S.C. CET Govora S.A. conform normelorINCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piesele de schimb vor fi folosite la reparatiile efectuate la instalatiile aferentecazanelor de abur din cadrul SC CET Govora SA, pe parcursul anului 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31161700-9 - Piese pentru generatoare de aburi (Rev.2)
43414100-9-Mori de macinat carbune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Anexa nr. 1 la caietul de sarcini, impartite in urmatoarele loturi: Lot 1-Piese de schimb pentru mori carbune MVC4;
Lot 2 - Piese de schimb pentru PAR-uri ;
Lot 3 - Piese de schimb pentru banda Kratzer ;
Lot 4 - Piese de schimb pentru gratare post ardere;
Lot 5 - Piese de schimb pentru concasori de zgura.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 148, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este: Lotul 1 = 7.000 lei; Lotul = 900 lei; Lotul 3 = 4.500 lei; Lotul 4 = 9.000 lei si Lotul 5 = 300 lei. Perioada de valabilitate: minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIFRO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-uninstrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante, acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN,
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT,
Director Tehnic - Calitate ? ing. Ludovic ZELICI,
Sef Divie Comerciala - ing. Cito DRAGAN,
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET,
Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA,
Sef Seviciu Aprovizionare - ing Ioan LAZAR,
Seviciu Aprovizionare - ec. Dumitru SATIE,
Seviciu Achizitii Publice - cs.jr. Marius TANASIE. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii
ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani , raportati la data de primire a ofertelor, in functie de loturile ofertate astfel:
- pentru Lotul 1 minim 770.000 lei;
- pentru Lotul 2 minim 96.000 lei;
- pentru Lotul 3 minim 460.000 lei;
- pentru Lotul 4 minim 934.000 lei;
- pentru Lotul 5 minim 32.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin:
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioadele de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea cel putin a unui document constatator/contract/proces verbal
de receptie in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa
se confirme livrarea in ultimii trei ani de produse similare celor ofertate a caror valoare cumulata sa fie de minim: 350.000 lei pentru Lotul 1; 45.000 lei pentru Lotul 2; 200.000 lei pentru Lotul 3; 450.000 lei pentru Lotul 4 si 15.000 lei pentru Lotul 5.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al
carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru
asigurarea controlului calitatii.
Informatii privind subcontractantii (Daca este cazul).
Subcontractantii vor incheia contracte cu ofertantul declarat castigator in aceleasi
conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta si vor raspunde in solidarpentru responsabilitatile ce le revin in executarea contractului.
Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie
indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Informatii privind Asocierea.In cazul unei asocieri, ofertantul este obligat sa depuna acordul de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.
Acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.
Din acord trebuie sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de asociati.
Liderul asocierii va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data
semnarii contractului.
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str. Industriilor , nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 09:45