Licitatie Publica - ?PIESE DE SCHIMB PENTRU INSTALATII DE TUBING FLEXIBIL SI CONVERTOR AZOT ? 7 loturi?
Anunt de participare (utilitati) numarul 146060/27.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Hajni CRISAN, Tel. +40 269805131, In atentia: Serv. Contracte, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?PIESE DE SCHIMB PENTRU INSTALATII DE TUBING FLEXIBIL SI CONVERTOR AZOT ? 7 loturi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias, str.Garii Nr.7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?PIESE DE SCHIMB PENTRU INSTALATII DE TUBING FLEXIBIL SI CONVERTOR AZOT ? 7 loturi?- Lot1? Piese de schimb pt. Instalatie Tubing Flexibil model TC-12540 si Convertor de azot model NS-91-Nf sau echivalent ?
Lot2 . Piese de schimb pt. Convertor 180KLN2fabricatie Prior Diesel
Lot 3 .Piese de schimb pt. convertor 180HR10 fabricatie Hydra Rig
Lot 4 .Piese de schimb pt. Instalatia de Tubing Flexibil nr 2 Medias : Hydra Rig sau echivalent
Lot 5 . Piese de schimb pt. Instalatia de tubing flexibil nr 1 Medias - Bowen sau echivalent
Lot 6 .Piese de schimb ( consumabile) pentru scule tubing flexibil: Kituri si bacuri prindere
Lot 7 .Piese de schimb pt. Instalatia de tubing flexibil Tg Mures -Peterbilt sau echivalent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa B, loturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 486, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este Lot 1:7.800 lei, Lot 2:2.200 lei; Lot 3:600 lei; Lot 4:9.500 lei, Lot 5:3.800 lei; Lot 6:600 lei ; ; Lot 7:4.800 lei . Pentru echivalenta lei/alta valuta se va tine cont de cursul mediu lei/alta valuta comunicat de BNR in a cincea zi inainte de data depunerii ofertelor, precizata in Anuntul de participare. Perioada de valabilitate: 90 de zile, raportata la termenul limita prevazut pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul IBAN in care se poate depune garantia: RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma siperioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul garantia de buna executieva fi 7% din valoarea contractului , fara TVA. Modalitatea de constituire este conf. cu prev. art. 90, alin.(1).din H.G.925/2006. Autoritatea contractanta are oblig. de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului , daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sorin Gheorghiu , presedinte comisie de evaluare, avand functia de Director TehnicHajnalka Crisan , membru comisie de evaluare, serviciul ContracteAngela Melinescu, membru comisie de evaluare, Serviciul ContracteGabriel Catana, membru comisie de evaluare, Serviciul Achizitii
Ioana Moga, membru comisie de evaluare, Serviciul Controlul Costurilor
Corina Ganea , consilier juridicAurica Catana, Serviciul Protectia Mediului Certificat constatator emis de ONRC (sau echivalent in cazul pers. juridice/fizice straine) inf. care le contine sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va prezenta in orig., copie leg. sau copie liz. cu mentiunea ?conf. cu orig.?.Pers. jurid. romane vor prezenta Certificatul constatator emis de ONRC(de pe langa tribunalul din jud. pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social, princ.sau sec.)informatii care le contine sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activ. al respect. operator. Ob. contractului trebuie sa aiba coresp. in codul CAEN din certif. constator emis de ONRC. Se va prez. in original, copie leg. sau copie liz. cu ment. ?conf cu orig.?.Pers. fizice/jurid. straine vor prez. doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere prof., conf. legii tarii de rezidenta a op.ec. Se vor prez. in orig., copie legal. sau copie liz. cu mentiunea ?conf. cu orig.?. Pers. fizice autor., vor prez. doc. de conf. a capacit. de exercitare a activ. prof. conf. cu leg. aplicabila acestora. Se vor prez. in orig., copie legal.sau copie liz. cu mentiunea ?conf. cu orig.?.Precizari: In cazul dep. unei of. in asociere, fiecare asociat are oblig. de a dem. indepl. cerintei, in functie de partea din contract pe care o realizeaza.c.In cazul dep. unei of. ind./com. sust. financiar si/sau tehnico-prof. de catre tert/terti sust., acestia din urma nu pot prez. certif. constatator in fav. of.d.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante of. clasat pe primul loc va prezenta Certificatul Constatator ONRC in original/copie legalizata.Decl. pe propr.rasp.de la op.ec.inreg. ca I.M.M.?uri- DACA ESTE CAZUL .Of. incadrati ca I.M.M. benef. de reduceri cu 50% pentru crit. legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pt. a se dovedi statutul de IMM este oblig. sa se prez. decl. pe propr. rasp. compl. conf. Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modif. si compl. Legii 346/ 2004 privind stimularea infiint. si dezv. intrepr. mici si mijlocii.In cazul asoc. dintre doi op.ec., fiecare din acestia incadrandu-se in categ.(IMM), asocierea rezultata poate beneficia de red. prev. la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in sit. asoc. unui IMM cu o soc. com. care nu face parte din categ. IMM - urilor, asoc. respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se potaplica prev. art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Precizari: a. In cazul dep. unei of. in asoc., fiecare asociat are oblig. de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani , 2010, 2011, 2012, raportata la cursul mediu BNR pt fiecare an etc, inclusiv contul soc. si banca la care este deschis.Precizari: a. In cazul dep. unei of. in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: a).Se permite prezentarea de copii dupa informatii relevante din contract in indeplinirea contractului respectiv. b).Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si de un tert sustinator.Angajamentul ferm al tertului sustinator se va prezenta in original. c).In cazul depunerii unei oferte
comune cerinta va fi indeplinita de unul din membrii asocierii. d).Se permite prezentarea unui document constatator conf.art.97^1 din
HG.925/2006.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, poate demonstra in totalitate indeplinirea cerintei b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Se va completeFormularul12D. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 14 C.
Inf. privind Angajamentul ferm - DACA ESTE CAZUL. In cazul in care pentru indepl. contractului of. isi demonst. capacit. tehnica si prof. invocand sust. unei alte persoane (indif. de natura rel.jurid. existente intre of./candidat si pers. respectiva), atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angajament ferm al pers. respective, in original, prin care aceasta conf. faptul ca va pune la disp. of. res. tehnice si prof. invocate. In acest caz pers. care asig. sust. tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in disp. art. 180 din OUG 34/2006 ;decl. pe propr. rasp. privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.; decl. pe propr. rasp. privind neincadr. in prev. art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate.
Modalitatea de indeplinire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va avea loc numai dupa evaluarea initiala integrala a ofertelor. LE se va org.prin intermediul SEAP , intr-o singura runda , in termen de 2 zile lucratoare dupa data la care au fost trimise inv.Durata unei runde este de 1 (una) zi. Pt. a putea participa la LE op.ec., trebuie sa detina certif.dig.la op.SEAP.(www.e-licitatie.ro). Refuzul unui op.ec. de a se inreg.in SEAP in scopul particip.la etapa finala de LE=cu retragerea of.Obiectul proc.repetitiv de ofertare , se referala pretul total fara TVA, pentru fiecare lot ofertat.Dupa incheierea rundei de LE, op.ec. care si-au imbunatatit oferta au obligatia sa transmita autoritatii contractante Formularulde oferta nr. 10A si centralizatorul de preturi 10A1 completate coresp. in functie de val. ofertei transmise in cadrul rundei de LE la care au participat. Transmiterea formularelor se va face la sediul Autoritatii contractante in cel mult doua zile lucratoare de la ultima runda de licitatie, in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal sau conventional al ofertantului sau de o persoana imputernicita expres; in cazul in care formularele vor fi semnate de catre reprezentantul conventional sau o alta persoana imputernicita in acest sens se va anexa si imputernicirea formulata in acest sens. Licitatia electronica se finalizeaza la un moment precis stabilit in prealabil si comunicat ofertantilor in invitatia de participare. La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta va fi redactata in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA, SIRCOSS - Soseaua Sibiului nr. 5, loc. Medias, jud. SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc dupa Licitatia Electronica au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Se va prezenta proiectul de contract completat cu datele de identificare, semnat si stampilat de reprezentantul oficial al ofertantului, sau o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul a luat la cunostiinta de clauzele contractuale obligatorii.Se permite formularea de amendamente la contract odata cu depunerea ofertei, cu respectarea prevederilor art.36, alin.(2), lit.(b), din H.G.925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Birou Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805153, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 07:43