Licitatie Publica - Piese de schimb pentru instalatiile de centralizare electronica de tip SIMIS W
Anunt de participare (utilitati) numarul 111430/15.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40/021/3192433, In atentia: Doinita Fieraru, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru instalatiile de centralizare electronica de tip SIMIS W
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul CFR Ploiesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru instalatiile de centralizare electronica de tip SIMIS W
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34632000-6 - Echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pieselor sunt stipulate in anexa 2
Valoarea estimata fara TVA: 315, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.12.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 3150 lei.Garantia de buna executie este de 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B1 ? in original);
-Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006(Formular B2 ? in original);
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B3 ? in original)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);
-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
Ofertantul va dovedi o cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 252000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizarilor de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E);
-Contractul ca experienta similara ( in copie) si recomandarea ( in original );Ofertantul va dovedi o experienta similara egala sau mai mare de 157500 lei
-Autorizatia de furnizor feroviar sau Agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice.
-Certificat ISO 9001:200/2008;
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune(daca este cazul), in original;
-Angajament de sustinere a capacitatea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3459/15.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 13:00
Locul: Sediul CNCF, ,CFR'' SA , B-DUL Dinicu Golescu NR.38 SECTOR1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a-IX-AContencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030633, Romania, Tel. +40/021/4083600, Fax: +40/021/4083700, Adresa internet (URL): http: //www.tmb ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax: +40/021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 13:15