Licitatie Publica - Piese de schimb pentru locomotive( Piesa de legatura (Lamela brat stergator); Regulator frana; Saiba Cosid)
Anunt de participare (utilitati) numarul 49973/16.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Marinoiu Elena, Tel.021/319.03.02, In atentia: Mihai Vasile- sef serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/313.20.62
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru locomotive( Piesa de legatura (Lamela brat stergator); Regulator frana; Saiba Cosid)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CFR SCAD Brasov SA, str. Fundatura Harmanului, nr.3, Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Piese de schimb pentru locomotive( Piesa de legatura (Lamela brat stergator); Regulator frana; Saiba Cosid); impartire pe 3 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35230000-5 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament mecanic pentru controlul traficului (Rev.1)
34322100-1-Echipamente de frana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Piesa de legatura (Lamela brat stergator)-1200 bucati;Lotul 2-Regulator frana SAB-350 Subans.-142 bucati; Lotul 3-Saiba Cosid Tip CS 34-VI Cauciuc-355 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 436, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia totala de participare 4360 lei impartita pe loturi la capitolul loturi; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare; - prin scrisoare de garantie bancara - original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ; Declaratie de eligibilitate ;Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996; Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si Bugetul local; Pentru persoane juridice romane: Certificat emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data 30.06.2007, vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document solicitat: Ofertantii persoane juridice romane - trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica producatorii sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica, respectiv Agrement Tehnic pentru ofertantii care nu sunt producatori, eliberat de AFER, in conformitate cu Caietul de sarcini, in termenul de valabilitate.
Ofertantii persoane juridice straine - certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatie sau standarde relevante si Agrement Tehnic eliberat de AFER, in conformitate cu Caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termenul de valabilitate.
autorizatie de livrare (pentru comercianti); : ISO 9001/2000, atat la producator , cat si la ofertant, in termenul de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
25/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin numerar la casieria SNTFC CFR Calatori SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 12:00
Locul: Sediul BRM , Piata Presei Libere , nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare alContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie depusa in termen de 5 zile de la data luarii la cunostiinta a actului Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu , nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/3199529 int. 122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 14:10