Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru preincalzitorul de aer rotativ


Anunt de participare (utilitati) numarul 113959/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Termoelectrica S.A
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  Tudor Dumitrescu, Tel. 303.74.50, In atentia:  S.E. Paroseni, Email:  [email protected], Fax:  303.75.04, Adresa internet (URL):  www.termoelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Timisan, Tel. 0254/572134, In atentia:  Daniela Todorut, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Timisan, Tel. 0254/572134, In atentia:  Daniela Todorut, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Timisan, Tel. 0254/572134, In atentia:  Daniela Todorut, Email:  [email protected], Fax:  0254/570481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru preincalzitorul de aer rotativ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.E. Paroseni
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de piese de schimb (faguri - lot 1 si gratare sustinere - lot 2) pentru preincalzitorul de aer rotativ, productie Alstom KK Japonia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42163000-9 - Generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si caracteristicile pieselor de schimb solicitate sunt cuprinse in caietul de sarcini nr. 558/2010
Valoarea estimata fara TVA: 575, 444RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: 11000 lei - lot 1 si 439 lei - lot 2 si garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii si plata prin oricare din instrumentele de plata legale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, certificatul de participare la procedura, informatii generale; certificatul constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de deschidere sau altele echivalente - pentru persoane romane sau documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate la organele competente; cerinta minima pentru lotul 1 este ca cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani insotita de recomandari si fise de experienta similara, minim: lot 1 -indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie si livrare de pachete din tabla ondulata (faguri PAR) protejata cu email antiacid pentru PAR -zona rece- aferent unui cazan de abur energetic pe carbune cu o valoare (cumulata) de minim 550000 lei; lot 2 - indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de executie si livrare cantitati (cumulate) de minim 1000 kg confectie metalica similara celei ofertate; informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun, minim: lot1 utilaje pentru debitare, profilare, presare tabla, linie de degresare, decapare, de emailat, uscator, cuptor ardere, laborator incercari, lot2 - utilaje pentru debitare, sudare; informatii privind personalul asigurat, minim: lot1 - lacatusi mecanici, emailatori, operator chimist, lot2 - lacatusi mecanici, sudori, vopsitori; informatii privind subcontractantii si certificatul privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in domeniu sau alt document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala se va desfasura intr-o singura runda de 24 ore incepand cu data de 10.02.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare din surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
.
Adresa postala:  ., Localitatea:  ., Cod postal:  ., Romania, Tel. ., Fax:  .
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic - S.E. Paroseni
Adresa postala:  Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea:  Vulcan, Cod postal:  336250, Romania, Tel. 0254/572134, int 309, Fax:  0254/570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer