Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU REPARAREA AUTOSANITARELOR


Anunt de participare numarul 6898/23.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420020, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI SIGOVAN, Tel.0263-217055, Email: [email protected], Fax: 0263-27055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asistenta medicala de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU REPARAREA AUTOSANITARELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SERVICIULUI DE AMBULANTA DIN BISTRITA STR GHINZII NR. 26 A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta poate creste sau micsora cantitatile din anexa 1 in functie de necesitatile de moment, modificarea semnificativa a parcului auto si in functie de bugetul alocat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34380000-4 - Piese de rezerva pentru automobile (Rev.1)
25122240-6-Curele de transmisie din cauciuc (Rev.1)
29241300-3-Filtre de ulei, de benzina si filtre de aspiratie a aerului (Rev.1)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.1)
34325000-1-Amortizoare si tevi de esapament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt specificate in documentatia de achizitie
Valoarea estimata fara TVA: 243, 660RON
II.2.2) Optiuni
Da
anul 2007 cu posibilitatea prelungirii perioadei in anul 2008, dar nu mai mult de 4 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 800 RON, care se poate depune la casieria unitatii, sau prezentarea in original a scrisorii de garantie bancara, emis de o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri realizate din contract cu C.J.A.S. B.N. si venituri proprii. Plata se face la 60 zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie( asociere conf. O.U.G. 34/2006, art.44, alin.2)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, -certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, -Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) in termen de valabilitate.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, cu marcarea activitatii specifice, Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima situatia financiara vizata de organele in drept , --declaratie privind cifra de afaceri , -obligatii contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica; Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa Comisia de Evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean
Adresa postala: Adresa: str. Ghinzii Nr. 26A, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 40020, Romania, Tel.0263-217055, Email: [email protected], Fax: 0263-217055, Adresa internet (URL): www.saj-bn.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer