Licitatie Publica - Piese de schimb pentru sina de contact
Anunt de participare (utilitati) numarul 140097/01.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Gontila, Tel. +40 0213193601/5579, In atentia: Constantin Ionescu - Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 0213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb pentru sina de contact
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Statia de metrou Berceni si Depoul Militari
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 357, 927RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului ? cadru: minim 4 ? maxim 16. Valoarea minima estimata contract subsecvent (fara TVA): 876.226, 50 lei;Valoarea maxima estimata contract subsecvent (fara TVA): 1.089.481, 75lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb pentru sina de contact
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946000-0 - Materiale si articole de constructii feroviare (Rev.2)
34946230-1-Eclise de strangere, placi de ecartament si traverse (Rev.2)
44111511-6-Izolatori electrici (Rev.2)
44533000-5-Dispozitive de fixare din cupru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de produse ce va fi achizitionata pe durata intregului acord-cadru, este de: 26.700 bucati, dupa cum urmeaza:
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minim 21.200 bucati ? maxim 26.700 bucati;
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 5.300 bucati ? maxim 6.675 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 357, 927RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in suma de 50.000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca ofertantul este IMM, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, respectiv25.000 lei.2. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ? prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmatoarele: - dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 7.995, 79 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹, alin. (1), litera c) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.3. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.4. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii. Garantia de buna executie - 7 % din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent acordului-cadru. Pentru IMM - se constituie 50% din valoarea respectiva. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de tertul sustinator ? cu exceptia punctului b) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.
II.1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/ contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente; certificatele trebuie prezentatesi de tertul sustinator, daca este cazul.
NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).
III. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt: pentru Director General ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeDirector Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Sef Serviciu Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Carmen Ramona Paveliu
Sef Serviciu LTS ? ing. Radu Anghelescu
Serviciul Juridic ? cons. jr. Mihaela Circei
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Biroul Achizitii Produse ? ec. Nicoleta Gontila
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romane
Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani
Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.
- Ofertantii vor prezenta in copie orice documente edificatoare care sa confirme cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani (ex.: bilant contabil, extras de bilant, raport de audit, raport al cenzorilor etc.). Persoanele juridice straine vor prezenta documentele respective in copie, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 500.000 lei.
2. Ofertantii vor prezenta documente (ex.: recomandari / documente constatatoare /procese-verbale de receptie) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia.
B. Documente emise de AFER care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, corespunzator obiectului procedurii de achizitie.
In cazul in care ofertantii detin documente emise conform procedurilor proprii de organisme competente din alte state, cu aceleasi atributii la nivel national ca si A.F.E.R., acestea vor fi acceptate la momentul depunerii ofertei, cu conditia sa fie insotite de dovada depunerii dosarului in vederea obtinerii documentelor emise de A.F.E.R. si de angajamentul ofertantului de a intreprinde toate demersurile necesare obtinerii acestora.
Prezentarea documentelor emise de A.F.E.R. care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, este obligatorie nu mai tarziu de data incheierii raportului procedurii de atribuire, urmare a primirii unei solicitari in acest sens din partea autoritatii contractante.
ISO 9001:2008
Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare, inclusiv referitoare la echipamentul electronic folosit, sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul; ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; licitatia electronica va incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; durata rundei: 1 zi.Autoritatea contractanta va atribui acordul-cadru cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: S.C. Metrorex S.A., MTI, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu primii trei clasati dintre operatorii economici ale caror oferte sunt declarate admisibile, pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice.Daca, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte clasate pe locul 1, 2 sau 3contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu toti operatorii economici clasati pe locurile 1, 2 si 3, indiferent de numarul de operatori cu oferte egale, clasati pe aceste locuri.Daca numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat 3, autoritatea contractanta va continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care a/au prezentat oferta admisibila.Pentru incheierea contractelor subsecvente, se va relua competitia intre semnatarii acordului-cadru. Achizitorul va solicita noi oferte financiare in plic inchis de la semnatarii acordului-cadru si va semna contractul subsecvent cu operatorul economic care a ofertat cel mai mic pret. La compararea ofertelor se va tine cont de pretul total ofertat corespunzator cantitatii solicitate de catre achizitor pentru incheierea contractului subsecvent.Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice pretul numai in sensul imbunatatirii acestuia si fara sa afecteze celelalte elemente ale ofertei financiare si tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 09:12