Licitatie Publica - Piese de schimb pentru statii de lucru
Anunt de participare numarul 7631/28.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor
Adresa postala: Bucuresti, strada Obcina Mare nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Artur Petrusel Gheorghe, Tel.021.413.48.78, 021.413.55.59, Email: [email protected], Fax: 021.413.48.49, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb pentru statii de lucru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb pentru statii de lucru PC: placa de baza, sursa alimentare, procesor box, HDD, HDD RAID, unitate CD/RW si DVD/RW, placa de retea, monitor, mouse, fuser pt. imprimanta Xerox N2125, memorie DDRAM si tastatura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217000-3 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.1)
30211600-7-Procesoare (Rev.1)
30217300-6-Accesorii informatice (Rev.1)
30231250-4-Ecrane de afisare (Rev.1)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este cea din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 145, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 2910 lei si garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura de la bugetul de stat si plata prin O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/actionari.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si impozitele si taxele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele competente, Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care atesta implementarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.246.403
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost, in numerar de la sediul autoritatii contractante, Biroul Asigurare Tehnico-Materiala, tel. 021-413.55.59
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 13:00
Locul: Bucuresti, sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea ofertantului, prin care se angajeaza sa-l reprezinte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Spaiul iNdependentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bld. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.311.80.90, Fax: 311.80.95
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Tel.413.55.59, Fax: 413.55.59
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 15:44