Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb pentru utilaje care necesita si contractarea operatiunilor de montare


Anunt de participare numarul 143920/28.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Prin DRDP Constanta STRADA Prelungirea Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul organizare si derulare achizitii, Tel. +40 241584562, In atentia: Teodora Chirica, Email: [email protected], Fax: +4 0241584371, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb pentru utilaje care necesita si contractarea operatiunilor de montare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediu DRDP Constanta; sediu SDN Constanta; sediu SDN Fetesti; sediu SDN Calarasi; sediu SDN Slobozia; sediu SDN Braila; sediu SDN Tulcea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare piese de schimb pentru utilajele din dotarea DRDP Constanta care necesita si contractarea operatiunilor de montare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 950, 055RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 1, 5% din valoarea estimata a achizitiei ? 14.250 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu ctr. garantat, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa Formularul 13 sau Formularul 14. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ;
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In conformitate cu art.278.1 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta urmeaza a retine din garantia de participare urmatoarea suma: 4.730, 054 lei Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului 15 sau Formularului 16 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, care devine anexa la contract, in conformitate cu art. 90, alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul este finantat de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Se vor prezenta urmatoarele documente:
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratia : , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, valabil la data prezentarii?in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?? semnata si stampilata;
In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul in original/copie legalizata;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (-ANAF- DGFP), valabil la data prezentarii?in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, semnata si stampilata;
In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat certificatul in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul in original/copie legalizata;
-Informatii despre asociere (daca este cazul)
-Acorduri de asociere (daca este cazul)- autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Marin Dima-director regional; Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela - director adj intretinere; Hodorca Neculai - director adj investitii; Tisa Adrian-sef serv juridic, Andrei Victoras - sef serv exploatare auto si utilaje; Chirica Teodora-sef serv achizitii, Dumitrescu Daniel - serviciu exploatare auto si utilaje. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate si furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit - Se vor prezenta : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Imposibilitatea demonstarii, inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect de activitate si furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii (3) trei ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie minim de 1.805.105 lei fara TVA. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. Se vor prezenta urmatoarele documente: - fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; - bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care pt anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pt 2012, pana la data deschiderii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa Formularul 10 - Informatii generale -se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012), inregistrate la organele competente. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau a inceput activitatea economica de mai putin trei ani se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anii 2010, 2011 si 2012. (2010 1 euro=4.2099 lei; 2011 1 euro=4.2379 lei, 2012 1 euro=4, 4560 lei). Daca din motive obiective justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta:
- Autorizatie tehnica de functionare emisa de Registrul Auto Roman, clasa I, II si IV , conform OG 82/24.08.200, aprobata prin Legea nr. 222/2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru buldoexcavator marca Caterpillar.
- Autorizatie ISCIR pentru reparatie automacarale HYDROM 18T, MOOG, PRBin conformitate cu PRESCRIPTIA TEHNICA R1-2010, articol 60 alineat 2 : , ,Intretinerea, revizia si repararea masinilor de ridicat se efectueaza de catre producatorul acestora, de catre personae juridice autorizate de ISCIR sau de catre persoanele juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre.?.
- Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului.
Cerinta nr.2 Declaratie de conformitate a calitatii .In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele: a)Declaratie pe propria raspundere b)Modele de certificate de conformitate si certificate de calitate pentru piese de schimb - in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Cerinta nr.1 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au executat in ultimii 3 animaxim 3(trei) contracte de furnizare produse similare cu cel supus prezentei achizitii, in valoare cumulata de 617.536 lei fara TVA. Cei 3 ani pentru care se solicita experienta similara se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta urmatoarele: Formular 11- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Formular 12 - Fisa de experienta similara. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta si documentul constatator/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribu
Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta: - Autorizatie tehnica de functionare emisa de Registrul Auto Roman, clasa I, II si IV, conform OG 82/24.08.200, aprobata prin Legea nr. 222/2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru buldoexcavator marca Caterpillar.- Autorizatie ISCIR pentru reparatie automacarale HYDROM 18T, MOOG, PRBin conformitate cu PRESCRIPTIA TEHNICA R1-2010, articol 60 alineat 2 : , , Intretinerea, revizia si repararea masinilor de ridicat se efectueaza de catre producatorul acestora, de catre personae juridice autorizate de ISCIR sau de catre persoanele juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre?.- Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractuluiIn acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele: a)Declaratie pe propria raspundere b)Modele de certificate de conformitate si certificate de calitate pentru piese de schimb - in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se vor completa urmatoarele: Formular 11 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Formular 12- Fisa de experienta similara ? Curs leu/euro 2010; 1 euro=4.2099 2011; 1 euro=4.2379 lei; 2012 1 euro= 4, 4560 lei. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu prevederile art.73, alin (2)din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei deschise.Repetarea pretului ofertat se va realiza o singura data cu fiecare ofertant declarat admisibil. pornindu-se de la pretul ofertat in propunerea financiara;In conformitate cu art164 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: -elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare va fi pretul contractului;
-nu exista limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul contractului;
-inainte de inceperea licitatiei electronice, ofertantii vor primi detalii cu privire la faptul ca in timpul rundei de licitatie electronica pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica;
-pentru a participa la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2013 11:00
Locul: DRDP Constanta Str. Prelungirea Traian FN Localiatea Constanta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (maxim doua persoane)si orice alte persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline(cu sau fara etapa finala de licitatie electronica)si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Constanta-Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Traian, FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel. +40 24158147, Fax: +40 241584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer