Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "PIESE DE SCHIMB PENTRU UTILAJE DE SONDE DE EXTRACTIE"


Anunt de participare (utilitati) numarul 135047/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Hajnalka Crisan, Tel. +40 0269805131, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"PIESE DE SCHIMB PENTRU UTILAJE DE SONDE DE EXTRACTIE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SNGN ROMGAZ SIRCOSS: - Medias, str. Garii nr. 7, Depozit Central Medias; Tg.-Mures str. Libertatii nr. 110, Depozit Targu Mures; - Ploiesti, str. Targovistei nr. 8, Depozit Ploiesti.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 637, 106.6 si 1, 986, 252.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatea autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?PIESE DE SCHIMB PENTRU UTILAJE DE SONDE DE EXTRACTIE ?- 566 loturi.achizitionarea acestor piese de schimb este necesara pentru efectuarea operatiilor de cimentare la sonde.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PIESE PENTRU UTILAJE SONDE ? 566 loturi- valoarea minima estimata a acordului cadru este de 637.106, 60 lei- valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 1.986.252, 30 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 637, 106.6 si 1, 986, 252.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de participare este prevazuta in anexa B. Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de part. va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta. Per. de val. a gar. pentru par. este de 90 zile de la data limista stabilita pentru primirea ofertelor; In cazul subcontractarii, gar. de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie numai de liderul asocierii. Doc. care atesta constituirea Gar. de part. la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Gar. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par. trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 ? Formular 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, considerata nefondata, garantia de participare se retine in raport cu valoarea estimata a fiecarui lot, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei Va fi 7% din valoarea contr. subsecvent, fara TVA. Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentata in original autoritatii contr. si care se va constitui in anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex : Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 19).Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data receptiei finale a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale acordului cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ? Se va completa Formularul 12 A; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? Se va completa Formularul 12 B; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea IV referitor la evitarea conflictului de interese.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: d-nul Gheorghiu Sorin ? Director ; d-nul Andrea Nicolae ? Director Tehnic; Melinescu Angela ? Membru Comisie evaluare; d-na Crisan Hajni ? Presedinte Comisie evaluare, d-ra Finta Ioana ? Consilier Juridic, Catana Gabriel ? Membru comisia evaluare. Formularul nr.13B - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent), eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind Asocierea ? daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de operatori economici care depun oferta comuna). Exceptie fac urmatoarele criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sectiunea II
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului.In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 10:00
Locul: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului nr. 5, loc. Medias, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor, fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere. Se va prezenta modelul de contract, completat cu datele de identificareale ofertantului, vizat de catre reprezentantii legali ai acestuia pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale obligatorii.Pentru finantarea contractelor subsecvente se vor utiliza doar fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0749331596, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer