Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb SCB pentru reviziile bianuale la electromecanismele de macaz si pentru circuite de cale


Anunt de participare (utilitati) numarul 107463/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, camerele P19-20, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb SCB pentru reviziile bianuale la electromecanismele de macaz si pentru circuite de cale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia CT 1 Brasov, B-dul Garii, nr. 5B, Brasov. Furnizorul are obligatia de a transporta produsele la destinatia finala pe cheltuiala sa. Furnizorul are obligatia de a transporta produsele la destinatia finala pe cheltuiala sa. Livrarea se va face in max 30 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti pentru produsele din lot 1 si lot 2, si in max 60zile de la semnarea contractului de catre ambele parti pentru produsele din lot 3 (conform graficului de livrare-anexa 2 la caietul de sarcini).
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb SCB pentru reviziile bianuale la electromecanismele de macaz si pentru mecanismele de cale.Tipul produselor care se vor achizitiona este prezentat la subcap. A.2. ?Obiectul contractului de furnizare? din documentatia de atribuire, atasata prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946120-7 - Materiale feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul este divizat in 3 loturi. Anexa 3-?Schite?- este anexa a CS. Ofertele se prezinta pt fiecare lot in parte. Ofertantul poate prezenta oferta pentru unul sau mai multe loturi supuse achizitiei.
Cantitatea totala de produse, defalcata pe cele 3 loturi, este prezentata la cap.A « Informatii generale », subcap. A.2. ?Obiectul contractului de furnizare? din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 572RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP cf.art86 HG925 cont AC(CNCF CFR SA prin SRCF BV, CUI15509275 nr.RO92BPOS08002606941ROL01, BancpostBV/OP/fila CEC/lichid, 225 lei lot1, 25lei lot2, 100lei lot3.pt mai multe lot garant insumata.IMM50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.69^1 si 181 OG34, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate valab, Decl.participant la procedura, Acord asociere, Certif.inreg. de la ORC, Certif.constat. de la ORC valabil, Autoriz Furniz Ferov si Certif Omolog Teh pt lot1 si 2, docum. IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare din care rezulta cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 40000 lei lot 1, 4000lei lot 2, 18000 lei lot 3, (pt mai multe loturi cifra de afaceri se va cumula corespunzator), bilant contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inreg. de org. competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu princip. livrari efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara se sustine prin cel mult 3 dintre cele mai importante contr incheiate si finaliz in ultimii 3 ani, care au avut ca ob. livrarea unor produse ca cele supuse achizitiei (piese de schimb SCB pentru reviziile bianuale la electromecanismele de macaz si pentru circuite de cale) sicare au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 15.000 lei pt lot 1, 1.500 lei pt lot 2, 7.000 lei pt lot 3(pt mai multe loturi, exp simil se va insuma corespunzator loturilor ofertate), Recomandari din partea beneficiarilor contractelor care sustin exp simil (min. 2 recomandari), inform. privind partea din contr. care se subcontracteaza, autorizatie livrare produse, Certificat ISO 9001 sau certif echival. emise de organismele stabilite in alte state UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Solicitarile pt.DA la fax 0268/ 410709, cu cel putin 24 de ore inainte de data ridicarii.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 10:30
Locul: SRCF Brasov, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bd. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/413741, Email:  [email protected], Fax:  0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256 si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul SRCF BV
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer