Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI PENTRU MOTOARE DE VEHICULE, ECHIPAMENTE ELECTRICE PENTRU MOTOARE DE AUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260,280,KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
Anunt de participare (utilitati) numarul 93640/29.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel.0361-310974, Email: [email protected], Fax: 0361-310974, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI PENTRU MOTOARE DE VEHICULE, ECHIPAMENTE ELECTRICE PENTRU MOTOARE DE AUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, JUD. SATU MARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE PRIN CUMPARARE DE PIESE DE SCHIMB SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI PENTRU MOTOARE DE VEHICULE, ECHIPAMENTE ELECTRICE PENTRU MOTOARE AUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 366, 923RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATE DE PRELUNGIRE A CONTRACTULUI INITIAL DE FURNIZARE
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT-ORICE FORMA LEGALA; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE -5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- PRIN GARANTARE EMISA DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE ASIGURARI, FILA CEC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII- ORDIN BANCAR DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181 DIN OUG 34, FISA DE INFORMATII GENERALE, CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL EMIS DE ORC/DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE, CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA LA BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI SI LA BUGETELE LOCALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXTRAS DIN BILANTUL ANULUI 2009( SAU 2008, DACA 2009 NU ESTE FINALIZAT) CU STAMPILA D.G.F.P.- FORMULAR 10 SI 20 - ( FORMULAR 10-BILANT PRESCURTAT ;FORMULAR 20 - CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZATIE DE LIVRARE ( PT. PERSOANE JURIDICE ROMANE) SAU UN DOCUMENT ECHIVALENT ( PT. PERSOANE JURIDICE STAINE)- PENTRU COMERCIANTI- ELIBERATA DE PRODUCATOR; DECLARATIE PRIVIND ASIGURAREA STANDARDELOR DE PROTECTIA MEDIULUI; DECLARATIE PRIVIND PROTECTIA MUNCII; DECLARATIE PRIVIND SANATATEA SI PROTECTIA MUNCII; DECLARATIE DE ACCEPTARE A CONDITIILOR CONTRACTUALE; CERTIFICAT ISO 9001/2001 SAU UN STANDARD /DOCUMENT ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
FAZA FINALA ; NUMAR DE RUNDE: 1;DURATA UNEI RUNDE: 1ZI;ELEMENTUL OFERTEI CARE URMEAZA SA FACA OBIECTUL PROCESULUI REPETITIV DE OFERTARE ESTE PRETUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 11:00
Locul: SEDIUL S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, JUD. SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE; REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: STR. PARCUL TRAIAN, NR. 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Email: [email protected], Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE AL S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, JUD. SATU MARE, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440210, Romania, Tel.0361/805914, Email: [email protected], Fax: 0361/805914, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2010 16:09