Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB SI PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Anunt de participare (utilitati) numarul 98481/21.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu GEORGESCU, Tel.021.318.52.58, int. 37, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8, lit. d) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB SI PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava, Nr. 199A, Com. Crucea, Jud. Suceava, Cod postal 727150, Tel.: 0230.575.630; Fax: 0230.575.731.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de piese de schimb si pneuri pentru autovehicule conform urmatoarelor loturi:
Lot nr. 1 Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare Cod CPV: 34300000-0,
Lot nr. 2 Piese de schimb pentru motoare RABA MAN D2156 HM6U Cod CPV: 34300000-0,
Lot nr. 3 Cutii de viteze Cod CPV: 34321200-5,
Lot nr. 4 Pneuri pentru autovehicule si pentru sarcina mare Cod CPV: 34351100-3;34352000-9, si conform caracteristicilor, cantitatiilor si a celorlalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a prezentei Documentatii de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
34321200-5-Cutii de viteze (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352000-9-Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare Cod CPV: 34300000-0,
Lot nr. 2 Piese de schimb pentru motoare RABA MAN D2156 HM6U Cod CPV: 34300000-0,
Lot nr. 3 Cutii de viteze Cod CPV: 34321200-5,
Lot nr. 4 Pneuri pentru autovehicule si pentru sarcina mare Cod CPV: 34351100-3;34352000-9, conform caracteristicilor, cantitatiilor si a celorlalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a prezentei Documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 149, 644.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita constituirea garantiei de participare. Daca valoarea totala fara T.V.A. a contractului va fi mai mare de 10.000, 00 Lei, garantia de buna executie va fi in procent de 5% din aceasta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei interne.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A din Documentatia de atribuire); 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, (Formularul 12 B); 3. A.Pentru persoane juridice/fizice romane: a)Certificat de inregistrare; b) Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente; B.Pentru persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autoritatea contractanta solicita ca toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare sa fie transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP, in format electronic, sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), urmand ca inainte de semnarea contractului de achizitie publica doar ofertantul declarat castigator sa prezinte toate aceste documente in forma solicitata pentru fiecare document la capitolului V din Fisa de date a achizitiei, adica in original sau copie certificata.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a unuia sau mai multor documente sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), documentele respective vor fi depuse/transmise la/catre registratura autoritatii contractante in forma solicitata pentru fiecare document la capitolul V din Fisa de date a achizitiei, adica in original sau copie certificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare sa fie transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP, in format electronic, sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), urmand ca inainte de semnarea contractului de achizitie publica doar ofertantul declarat castigator sa prezinte toate aceste documente in forma solicitata pentru fiecare document la capitolului V din Fisa de date a achizitiei, adica in original sau copie certificata.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a unuia sau mai multor documente sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), documentele respective vor fi depuse/transmise la/catre registratura autoritatii contractante in forma solicitata pentru fiecare document la capitolul V din Fisa de date a achizitiei, adica in original sau copie certificata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei interne.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 13:46