Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE DE SCHIMB si SDV-uri pt Mentenanta Locomot Diesel Electrice de 1500 kW moderniz de Electro-Motive Diesel Inc (EMD)


Anunt de participare (utilitati) numarul 14563/17.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Mihai VASILE, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB si SDV-uri pt Mentenanta Locomot Diesel Electrice de 1500 kW moderniz de Electro-Motive Diesel Inc (EMD)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CFR SCAD Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 920, 108USD
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de PIESE DE SCHIMB si SDV-uri pentru Mentenanta Locomotivelor Diesel Electrice de 1500 kW, modernizate de Electro-Motive Diesel, Inc (EMD), Minim: 322 Piese schimb si 114 Scule(SDV) maxim: 42478 Piese schimb si 986 Scule(SDV), un lot
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35231000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant (Rev.1)
28622000-8-Diverse scule de mana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim: 322 Piese schimb si 114 Scule(SDV)Maxim: 42478 Piese schimb si 986 Scule(SDV)
Valoarea estimata fara TVA: 207, 248.52USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 70000 USD, respectiv echiv in lei la curs BNR din data de 02.07.2007, garantie de buna exe 5%garantie de buna executie: 5 % din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declar priv eligibDeclar pe propr rasp priv situatia pers a ofert
pt pers jurid romane - certif constat emis de ORC
pt pers jurid straine - docum care sa doved o form de inregistr
decl priv lg 21/1996
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv cifra media de afaceri
capac finan
inform priv bonit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pt pers jurid romane - Autoriz Furniz Ferov, Certif de Omolog emis de AFER respectiv Agrement Tehnic pt. ofer.care nu sunt prod.
pt pers jurid straine - certif sau alte docum emise de organisme abilit care sa ateste conform produselor, identif.clar prin ref.la stand relev si Agrement Tehnic elib de AFER conf caiet sarcini
autorizatie de livrare
ISO 9001/2000 si ISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
235/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria SNTFC CFR CALATORI SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 10:00
Locul: sediul BRM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare numita prin decizie si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr. 5, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiilor 10 zile de la data luarii la cunostinta a deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/3199528 int 122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer