Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb si service pentru autoturismele din doterea C.N.A.D.N.R. Central: Lot 1- LAND ROVER;Lot 2-PEUGEOT;Lot 3-NISSAN;Lot 4-CITROEN;Lot 5-DACIA;Lot 6- VOLKSWAGEN;Lot 7- SKODA;Lot 8- RENAULT;Lot 9-OPEL


Anunt de participare numarul 128626/17.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Lucretia Enache, Tel. 021.264.33.10; 021.264.33.11, Email:  [email protected], Fax:  021. 312.09.84, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb si service pentru autoturismele din doterea C.N.A.D.N.R.Central: Lot 1- LAND ROVER;Lot 2-PEUGEOT;Lot 3-NISSAN;Lot 4-CITROEN;Lot 5-DACIA;Lot 6- VOLKSWAGEN;Lot 7- SKODA;Lot 8- RENAULT;Lot 9-OPEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform Caietelorde sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare piese de schimb si service autoturisme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelorde sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 366, 435.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garan.part.: Lot1-1400lei/330?;Lot2-580lei/137?;Lot3-900lei/213?;Lot4-140lei/34?;Lot5-38lei/9?;Lot6-1460lei/344?;Lot7-1600lei/377?;Lot8-96lei/22?;Lot9-960lei/226?.Gar.buna ex.10%din val.ctr.ac.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local la 31.07.2011; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidate(ANAF-DGFP) la data de 31.07.2011;Declaratie piv.capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.)-copie conf.orig.; Certif.constatator emis de O.R.C. copie conf.cu orig.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare decat:
-Lot 1- Marca LAND ROVER -140.000 lei
-Lot 2- Marca PEUGEOT ?58.000 lei-Lot 3- Marca NISSAN -90.000 lei
-Lot 4- Marca CITROEN - 14.000 lei
-Lot 5- Marca DACIA ?3.800lei-Lot 6- Marca VOLKSWAGEN ? 146.000lei
-Lot 7 -Marca SKODA- 165.000 lei
-Lot 8- Marca RENAULT ?8.500 lei-Lot 9- Marca OPEL ? 96.000lei
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv.experienta similara prin care Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat si prestat in ultimii 3ani* min.1, max.3 contracte care au avut ca obiect de activitate furnizarea si prestarea de astfel de produse si servicii similare cu produsele si serviciile supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la contract, prin insumare, a fost de minim:
-Lot 1- Marca LAND ROVER -72.000 lei
-lot 2- Marca PEUGEOT ?29.000 lei-Lot 3- Marca NISSAN -45.000 lei
-Lot 4- Marca CITROEN - 7.000 lei
-lot 5- Marca DACIA ?1.900 lei-Lot 6- Marca VOLKSWAGEN ?73.000 lei
-Lot 7 -Marca SKODA- 83.000 lei
-lot 8- Marca RENAULT ?4.800 lei-Lot 9- Marca OPEL ? 48.000 lei
Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului supus procedurii de achizitie;
Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii?;Declaratie priv.partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Acordul de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 11:00
Locul: Sediul CNADNR- Dinicu Golescu nr.38, sector 1, et. 8, Bucuresti, 010873
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru contractul respectiv
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de depunere si deschidere a ofertelor pt. fiecare lot se va face conform pct. 5 "Informatii suplimentare privind loturile" de la prezentul anunt si pct. 1.4 din fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA (CNADNR SA)
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021. 264.33.10, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer