Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb si subansamble pentru echipamentele din dotarea poligoanelor automatizate de tragere


Anunt de participare numarul 46005/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 02272 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL GHENCEA NR.35-37, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76805, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE NAGIT, Tel.021.413.58.84, Email: [email protected], Fax: 021.413.58.84
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese de schimb si subansamble pentru echipamentele din dotarea poligoanelor automatizate de tragere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Unitatii Militare 02272 Bucuresti, B-dul Ghencea, nr. 35-37, Sector 5, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Lampa iluminare difuza pentru Dispozitivul Tinta Usoara- DTU 82 31518000-0
2 Dispozitiv de palpaire pentruDispozitiv Tinta Usoara- DTUI 72 31518000-0
3 Lampa de palpaire si semnalizare locala pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 82 31518000-0
4 Mufa de panou, cu 4 contacte tip stift 31224100-3
5 Priza de panou, cu 4 contacte tip priza31224100-3
6 Dispozitiv de sesizare dublu, pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 72 31518000-0
7 Dispozitiv de sesizare simplu pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 72 31518000-0
8 Dispozitiv de sesizare pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 8231518000-0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31518000-0 - Lumini de semnalizare (Rev.1)
31224100-3-Fise si prize (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumirea produselor Codul CPV U/M Cant.
1 Lampa iluminare difuza pentru Dispozitivul Tinta Usoara- DTU 82 31518000-0 buc 500
2 Dispozitiv de palpaire pentruDispozitiv Tinta Usoara- DTUI 72 31518000-0 buc 500
3 Lampa de palpaire si semnalizare locala pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 82 31518000-0 buc 500
4 Mufa de panou, cu 4 contacte tip stift 31224100-3 buc 600
5 Priza de panou, cu 4 contacte tip priza31224100-3 buc 500
6 Dispozitiv de sesizare dublu, pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 72 31518000-0 buc 500
7 Dispozitiv de sesizare simplu pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 72 31518000-0 buc 500
8 Dispozitiv de sesizare pentru Dispozitiv Tinta Usoara- DTU 82 31518000-0 buc 500
Valoarea estimata fara TVA: 362, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)garantie de participare-cuantum: 7.246 lei prin scrisoare de garantie bancara;b)garantie de buna executie-cuantum: 5% din pretul contractului, fara TVA, prinscrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia este finantata de la bugetul de stat, iar plata se va executa prin Trezoreria Statului, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006;
- incadrarea intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa cu informatii generale conform O.U.G. 34/2006;
- Lista principalelor livrari (minim 3 contracte) in ultimii 3 ani;
- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare, din care sa rezulte datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (solicitare valabila in cazul in care produsele sunt furnizate prin subcontractanti);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Mostre din fiecare produs ofertat;
- Documente doveditoare privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii emise de organisme recunoscute in Uniunea Europeana;
- Document emis de Organismul Militar de Certificare Acreditare si Supraveghere pentru confirmarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 09:00
Locul: UM 02272, B-dul Ghencea, nr. 35-37, Sector 5, Bucuresti, la compartimentul documente clasificate.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic al U.M. 02490 Bucuresti (Statul Major al Fortelor Terestre)
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr.9-11, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77301, Romania, Tel.0213185365, Fax: 0213185365
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer