Licitatie Publica - Piese de schimb tramvai Tatra
Anunt de participare (utilitati) numarul 135747/21.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120/+40 213074138, In atentia: Lucian Caraman, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb tramvai Tatra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biroul Derulare Contracte Comenzi, Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 182, 846.21EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia estimativ un numar de 3 contracte subsecvente. Cantitatile estimate ale celui mai mare contract subsecvent sunt de aproximativ 40% din cantitatile maxime precizate in acordul cadru, cu o valoare estimata de aproximativ65000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb tramvai Tatra
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
31220000-4-Componente de circuite electrice (Rev.2)
31221000-1-Relee electrice (Rev.2)
31681100-4-Contacte electrice (Rev.2)
31711131-0-Rezistente electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata totala: 2495 buc(min) si 3028 buc(max) conform Anexa 1 din model acord cadru.
Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 182, 846.21EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP totala 2011 euro/8047, 3 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP prez. treb. sa fie=cu suma GP aferente loturilor ofertate.Perioada de valab.a gar: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prel.la cererea autorit.contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari-Formular 3;acesta se prez.in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc.de atrib;lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;OP, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora lim.stab.pt deschid ofertelor, in contul autorit contract nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in leg.cu proced.de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contract va retine contestatorului din gar. de part. o suma raportata la val. estimata a contr., in conf. cu prev.art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.Gar.se elib: pt.ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii proced. in temeiul art.209/OUG 34/2006, dupa data expirarii termen de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie; dupa primirea comunicarii prev. de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit. contract.In toate cazurile restit gar. se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv.Logistic in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denum.proced. Da. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, si devine anexa la contract-Formular 10.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP la 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Comercial, Jianu Radu Viorel-Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Cristina Elena Oprea-Sef Servicu Juridic Contencios, Dorin Letea- Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 8. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel
mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: Sediul RATB, etaj 6, Biroul Contracte, Dinicu Golescu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 1, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 13:48