Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese de schimb utilizate pentru troleibuzele R.A.T.T - 2013


Anunt de participare (utilitati) numarul 144258/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU BELU-RED, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese de schimb utilizate pentru troleibuzele R.A.T.T - 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, Bd. Dambovita nr.1-3
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb utilizate pentru troleibuzele R.A.T.T.Lot 1 - Piese pentru Motor IVECO N40ENT.426 F4AE3481D a troleibuzelor Skoda 24TR.Irisbus - CPV34312000-7;Lot 2 - Piese pentru directia ZF 8098 a troleibuzelor Skoda 24TR.Irisbus - CPV34320000-6;Lot 3 - Piese de schimb pentru punte fata tip RI 75 U (cu roti independente)a troleibuzelor Skoda 24TR Irisbus - CPV34320000-6;Lot 4 - Piese de schimb pentru punte spate tip ZF AV 132a troleibuzelor Skoda 24TR Irisbus - CPV34320000-6;
Lot 5 - Piese de schimb pentru troleibuze Skoda 24TR Irisbus ( suspensie ) ? CPV34320000-6.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 1586 buc defalcata dupa cum urmeaza: Lot 1 ? 257 buc defalcateLot 2 ? 160 buc defalcateLot 3 ? 240 buc defalcateLot 4 ? 307 buc defalcateLot 5 ? 622 buc defalcate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 168, 639RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 - val ? 2.190 leiLot 2 - val ? 1.880 leiLot 3 - val ? 3.720 leiLot 4 - val ? 3.920 leiLot 5 - val ? 5.840 leiValoare totala? 17.550 lei Red 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conf prev art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 si a art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Se poate constitui si prin depunere: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;(3) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pt Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara(4) In orice situatie, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.(5) Termen valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor ofertelor(6) Garantia poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1.Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire.sau2. Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractulb) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cuinstructiunile procedurii, sau3.In conditiile prevazute de art. 278ยน din OUG nr.34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.(7) Cursul de schimb utilizatpentru determinarea echivalentei leu/euro este cel comunicat de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de deschiderea ofertelor. 5 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului la Trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT:
Director General ? dr.ing. Ioan Goia;Contabil Sef-ec.Felicia Lascut; Director Tehnic - ing. Adrian Sarb;Sef Serviciul Tehnic - ing. Mihai Illes;Sef Sectie Transport Auto - ing. Marcel Nicola; Sef Sectie Mentenanta - ing. Jura Iulian Ilie; Sef Atelier Reparatii Intretinere Miljoaqce Transport - ing. Paun Dana; Sef Sectie Transport Electric - ing. Gheorghe Simonea;Sef Atelier Autobuze - ing.Cosmin Nicolici Stoian; Sef Atelier Troleibuze - ing.Vasile Bososchi; Inginer Atelier Autobuze ? ing.Adrian Dan Belanco; Inginer Atelier Troleibuze ? ing.Horatiu Virgil Moldovan; Sef Birou Achizitii Publice Depozite? ec. Georgeta Craciunescu; Consilier Juridic Birou Achizitii Publice Depozite ? cons. Jur. Claudiu Red Belu; Inginer Birou Achizitii Publice Depozite ? ing. Bugarin Elena; Inginer Birou Achizitii Publice Depozite ? ing. Marca Liliana; Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara - Bobis Gelu Victor;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Cianca Daniel;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Karagena Sorin;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Mircea Mihaela;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popescu Liviu;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popovici Dumitru;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Syilvester Edmund;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Toader Mirela Gabriela. Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si complectarea Formularullui 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani sa fie de minimum:
Lot 1 ? 262.353, 60 lei, respectiv 60.720, 16 euro.
Lot 2 ? 225.396 lei, respectiv 52.166, 55 euro.
Lot 3 ? 445.323, 60 lei, respectiv 103.067, 47 euro.
Lot 4 ? 469.899 lei, respectiv 108.755, 29 euro.
Lot 5 ? 700.578 lei, respectiv 162.144, 56 euro.
Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea si complectarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani sa fie de minimum:
Lot 1 ? 262.353, 60 lei, respectiv 60.720, 16 euro.
Lot 2 ? 225.396 lei, respectiv 52.166, 55 euro.
Lot 3 ? 445.323, 60 lei, respectiv 103.067, 47 euro.
Lot 4 ? 469.899 lei, respectiv 108.755, 29 euro.
Lot 5 ? 700.578 lei, respectiv 162.144, 56 euro.
Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12 D privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara continand valori, perioade de livrare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv faptul ca ofertantul a furnizat produse in valoare de minim: Lot 1 ? 131.176, 80 lei, respectiv 30.360, 08 euro.Lot 2 ? 112.698 lei, respectiv 26.083, 27 euro.Lot 3 ? 222.661, 80 lei, respectiv 51.533, 73 euro.Lot 4 ? 234.949, 50 lei, respectiv 54.377, 65 euro.Lot 5 ? 350.289 lei, respectiv 81.072, 28 euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR; Cerinta 2 Certificare RAR a produselor oferite sau omologare de catre autoritati competente din UE a produselor oferite sau document emis de producatorul vehiculului rutier sau reprezentantul acestuia care sa ateste ca produsele sunt de origine, sau produse de schimb de origine, conform Ordin MTCT 2135/2005-RNTR 4;Cerinta 3 Inf priv asociatii (daca este cazul)In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, trebuie sa indeplin individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind cap economico ? financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 1?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12D privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara in valoarede minim: Lot 1 ? 131.176, 80 lei, respectiv 30.360, 08 euro.Lot 2 ? 112.698 lei, respectiv 26.083, 27 euro.Lot 3 ? 222.661, 80 lei, respectiv 51.533, 73 euro.Lot 4 ? 234.949, 50 lei, respectiv 54.377, 65 euro.Lot 5 ? 350.289 lei, respectiv 81.072, 28 euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR; Cerinta 2 Certificare RAR a produselor oferite sau omologare de catre autoritati competente din UE a produselor oferite sau document emis de producatorul vehiculului rutier sau reprezentantul acestuia care sa ateste ca produsele sunt de origine, sau produse de schimb de origine, conform Ordin MTCT 2135/2005-RNTR 4; Cerinta 3 Informatii privind asociatii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem reofertarii: pretul.AC invita of.cu of.admisib sa prez.preturi noi.Of.depuse in cadrul LE de catre of.particip.nu pot decat sa imbunatateasca of.depuse anterior.In cazul in care of.decl.admisibia si inreg.in SEAP nu modif.in cadrul LE elem.of.care fac ob.proc.repetitiv, la stab.clas.final se consid.of.depusa anterior, introdusa in prealabil in SEAP de AC.Refuzul op.de a se inreg.in SEAP in scopul particip.la et.fin. de LE este asimilat cu retragerea of.aplicand art.87alin.(1)lit.a)-HG.925/2006.Nr.de runde LE: 1;LE incepe la 2 zile lucr.de la transm.inv;Durata unei runde: 1(una)zi(24 ore).AC va atrib.ctr.de ach.pub.cf.art. 200-OUG34/2006.Atrib.se face pe baza rez.obtinut in urma finaliz.LE conf.art.169 alin(2)OUG34/2006.Dupa LE.se sol op.ec.sa transmit AC prin fax in 24h form.de of.cu val.rez.in urma LE.si in orig.in 48h form.de of.si centr.de pret.Pretul comparat este pretul total al contractului.Daca 2 op.oferteaza acelasi pret cel mai scazut ctr.se va atrib.of.care a avut oferta initiala mai buna
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7.078 / 15.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 12:00
Locul: Regia Autonoma de Transport Timisoara, B-dul Take Ionescu nr 56, 300074, Timisoara, BAPD sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
alte fonduri = surse proprii;Obs. Oferta castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai scazut pe fiecare lot in parte dintre ofertele calificate si admisibile in urma participarii la etapa finala a licitatiei electronice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii publice si depozite din cadrul RATT
Adresa postala: B-dul Take Ionescu nr.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer