Licitatie Publica - Piese forjate, butuci roata, semicuple si alte piese tramvai
Anunt de participare (utilitati) numarul 102084/14.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel. 021-3074120/3074130, In atentia: Ileana Rusu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese forjate, butuci roata, semicuple si alte piese tramvai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB- Uzina de Reparatii
Str.Dr.Grozovici nr.2-4, sector 2 bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 277, 728RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia estimativ in lunile august, decembrie 2010 si aprilie 2011.Valoarea estimata a unui contract subsecvent este de 94483 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese forjate, butuci roata, semicuple si alte piese tramvai
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- cant min.192 buc, max.208 buc; lot 2- min.86 buc/max. 95 buc; lot 3- min. 53 bucmax.57 buc; lor 4- min.48 buc/max.52 buc; lot 5- min.24 buc/max.36 buc; lot 6- min.48 buc/max.52 buc, lot 7- min.48buc/max.52buc; lot 8- min.36buc/max. 40 buc;lot 9- min.36buc/max.40buc; lot 10- min.64buc/max.70buc;lot 11-min.64 buc/max.70 buc; lot 12- min. 80 buc/max.84 buc; lot 12- min. 56buc/max.60buc; lot 14-min.96buc/ max.104buc; lot 15-min.36 buc/max.40 buc. Valoarea estimata este pentru cantitatea maxima de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 277, 728RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala este de 4.166 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; autorizare de livrare; lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; prezentarea a cel putin doua recomandari emise de beneficiari ai ofertantului, privind produse similare celor cefac obiectul acestei proceduri. Aceste recomandari nu vor fi mai vechi de 3 ani si cel putin una dintre ele va fi aferenta unui contract prezentat in lista principalelor livrari.; declaratie privind producatorul si firma de provenienta a reperelor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1361
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 10:00
Locul: Sediul RATB - Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se publica pe www.e-licitatie.ro atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a IX - a Contencios-Administrativ
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 37, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030284, Romania, Tel. 021.3044543, Fax: 021.3044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios -RATB
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr. 1, Sector, 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. 021 3074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 12:40