Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii ? piese pentru subteran si cariera


Anunt de participare (utilitati) numarul 133292/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Iustin Marian Stiuca, Tel. +40 253335045, In atentia: Ion Biriboiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SC cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii ? piese pentru subteran si cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Directiei Miniere Jilt (loc. Matasari, jud Gorj)
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii ? piese pentru subteran si cariera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Agrafa dn 10 628.14.010. buc 1000
Agrafa dn 20 628.14.020 buc 1000
Agrafa dn 25 628.14.025 buc 400
Conducta okp 8053 buc 10
Coroana dintata 1040 - 1.4.2.0 buc 40
Coroana dintata z=9 okp70 390.02 buc 20
Garnitura profilata 333-021.38 buc 10
Jgheab coloana okp 395.00 buc 7
Jgheab de uzura cma2/t2 - 03.02.02 buc 30
Jgheab uzura okp 203/m buc 120
Lacat hidraulic cma1/h1-02.03.00.t.m buc 20
Manson cot cu niplu dn 10 628.22.10./m buc 30
Manson drept DN 10 628.11.10.14 buc 20
Manson drept DN 20628.16.020/M buc 20
Manson drept DN 25628.16.025/M buc 20
Manson T cu reductie DN 20/DN 10628.19.20.10/M buc 40
Manson T cu reductie DN 25/DN 10628.19.20.10/M buc 20
Manson , ,t" -dn 20/dn 13 buc 30
Ochi de legatura 1040-12.4./a cma-2m, -2t, -2te, tr3, tr4 buc 1000
Racleta 524 - 01 (pentru 2 ramuri) buc 100
Racleta II 1040 - 13.1/c buc 200
Robinet cu sfera dn 13 7722571.0000/am buc 100
Scaun supapa cma1/h 02.04.03.02 cma2m buc 200
Sprijinitor de front 2okp 70360 - 00 buc 10
Tambur 1040 buc 2
Tambur actionare okp z=9 390.00a buc 2
Tambur actionare var.cu pana cma2/t2-03.01.03.00/a cma-2m, -2t, -2te buc 4
Tambur intoarcere 1040.11.1.0 (plin) cma-2m, 2t, tr4, 2te buc 5
LOT 2:
Ansamblu arbore intrare 333 - 021.39.00 buc 2
Ansamblu coroana conica 333 - 021.59.00 buc 2
Arborecoroana conica z=14, m=10, 333 - 021.85 buc 3
Ansamblu pinion conic 333 - 021.91.00 buc 3
Arbore I comp. pompa combina ks-3m[dantura interioara] buc 8
Arbore II comp. Pompa combina ks-3m[dantura exterioara] buc 8
Arbore pinion sp 02.01 buc 2
Ax furca ks3m buc 2
Ax furca 333-021.22 buc 2
Distribuitor inversor 333-036.m.04.00 buc 4
Distribuitor modular cu ventil 333-042 buc 8
Hidromotor 333 - 036.m.26.00 buc 2
Instalatie hidraulica avans 333-036.M.0 buc 1
Lacat lant 24x86 (ptr. Z=6) 386.00 buc 20
Lacat lant 26x92 (ptr. Z=5) 38.000 buc 40
Pinion conic z=12, m=12, ks1-284.0/m buc 6
Roata dintata z=27, m=12, ks1-283 buc 4
Roata intermediara z=26, m=10, 333-021.79 buc 6
Roata I comp.pompa comb.ks3m buc 4
Roata II comp.pompa comb.ks3m buc 4
Unitate principala de pompare 333 - 036.m.01.00 buc 5
Ventil inalta presiune 252 - 02.00 racord pe agrafa buc 20
LOT 3:
Distribuitor cu sertar dn-20 132/81.00.00.00.0 buc 2
Pompa sinaiah14/4-01s buc 10
Rama de rotire 142/75-2.13 buc 1
Roata dintata z=39, m=8, 142/75-1.2.18 buc 2
Regulator de debit DN 20 132/84.00.00.00.0 buc 2
Toba d 168 142/75.5.7.1 buc 2
LOT 4:
Biela asamblata 157/75-1.1.9.0 buc 3
Cap cruce 157/75-1.1.1.0 buc 6
Cuplaj elastic 157/75-1.2.A buc 10
Cutie plunjer 157/75-1.1.106.0 buc 15
Reductor de presiune 157/75-3.2.0 buc 4
Regulator de presiune 157/75-3.1.0.m buc 8
Semicuzineti 118/01.125 buc 15
Semicuzineti 103/01.261 buc 15
Ventil de aspiratie 157/75-1.1.55.0. buc 24
Ventil de refulare 157/75-1.1.66.0 buc 12
LOT 5:
Pene conice A3 - 378 buc 3000
Rola inferioara d89x950 A3 - 287 buc 200
Role 2d 89x555 buc 80
Role 2d 108x555 buc 100
Role superioare 3 d 89x310 A3 - 116 buc 500
Role superioare 3 d108x380 A3 - 248 buc 180
Suporti suspendatibuc 200
Vergea din cablu (tija) , l=1000mm buc 100
LOT 6:
Ansamblu rola cablu O1000 erc1400t1334 - a/3 - 1.1.16.0 buc 2
LOT 7:
Dispozitiv de intindere uc-4724-0 buc 4
Dispozitiv de intindere uc-4725-0 buc 4
LOT 8:
Frina d710/300 t1334-a/3-1.1.14.31.0 buc 1
LOT 9:
Reductor 2kc-200 i=20 buc 4
Reductor 2kcp-460-46 i=18 buc 2
Reductor 2kcp-460-47 i=14 buc 1
LOT 10:
Rola de sprijin t1334-a/2-1.4.1.8.0 buc 4
Rola de sprijin t1334-a/3-3.4.1.8.0 buc 4
LOT 11:
Rotor portcupe acelular E1400 modernizat buc 1
LOT 12:
Tambur de antrenare cu lagare O1250X2000- 23144K +H des.17500- 4.1.28.0 buc 1
Tambur de antrenare cu lagare O1200x2000 -23156k-17500-1.6.1.1.0 buc 2
LOT 13:
Tamb. Deviere 194 17500-4.4.5.0 buc 10
Tamb. Deviere cu sup.tl d320/340x2000-2500-22218c des.1.6.1.3.0/a buc 6
Tamb. Deviere cu suportitl d415x2000-22226des.17500-4.1.3.0/1 buc 4
Tamb. intoarcere cu lag.tl 415x2200-2400-22216des.17500-4.2.4.0 buc 3
Tamb. intoarcere - intinderetl d800x2000-23140des.17500-4.1.12.0/1 buc 2
Tamb. intoarcere - intindere tll d1000/1020x2000-2400-22248 cdes.17600-1.6.1.2.0. A/2 buc 2
Valoarea estimata fara TVA: 2, 779, 612.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pe fiecare lot in parte. In cazul in care un ofertant depune oferta pe mai multe loturi acesta va constitui garantia de participare aferenta loturilor respective. Constituire: scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 11, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor, eliberata, de preferat, de o banca din Romania;ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. Gp se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 1.902, 20 lei pentru lotul nr. 1, suma de 2.813, 90 lei pentru lotul nr. 2, suma de 962, 45 lei pentru lotul nr. 5, suma de 3.306, 00 lei pentru lotul nr. 9, suma de 5.280, 00 lei pentru lotul nr. 11, suma de 974, 98 lei pentru lotul nr. 12, suma de 1.930, 06 lei pentru lotul nr. 13, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume calculate conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. GBE = procent de 6% din valoarea fara TVA a contractului. Constituire: Un instrument de garantare emis conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) sau Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante); In cazul in care valoarea GBE este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract sau in Formularul 10A. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12A;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12B;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12C (PERSOANE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: - Ec. Laurentiu Octavian GRAURE-Director General, Ec. Daniel PITAROIU-Director Directia Buget Financiar-Contabilitate, Ing. Marian Motocu-Director Directie Energie, Ing. Ion PARASCHIVU-Director Directie Miniera, Ec. Gheorghe COPACI-Director Comercial, Ing.Corneliu Garjoaba ? Director Directie Resurse Umane, Salarizare, Structura de Securitate, C.Jr. Constantin TRUSCA- Sef Serviciu D.C.V., C.Jr. Ion BIRIBOIU- Sef. Serviciu Achizi?ii Produse);
-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12E;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12 D. ?Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Copie certificata ?conform cu originalul? semnata, datata si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.) si/sauAutorizatie de functionare/altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: -Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certif. constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Fisa de informatii generale Documente edificatoare ce trebuie prezentate: - informatii generale privind operatorul economic participant la procedura. Formular 12.0. b.Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea bilantului contabil la data de 30.06.2011, vizat de organele competente. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Copie certificata ?conform cu originalul? semnata, datata si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. NOTA: Toate documentele vor fi redactate in limba romana sau traduse de catre un traducator autorizat.
Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documentele se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: Directia Comerciala - SC CETurceni SA, str. Uzinei, nr 1, cod postal 217520, Turceni, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, persoanele imputernicite ale operatorilor economici participanti la procedura, observatori UCVAP/CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Departajarea ofertelor cu acelasi pret clasate pe primul loc: -in situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare. -Pentru operatorii economici: inregistrati ca IMM-uri: Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, atunci asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. -Documente solicitate din prezenta fisa de date a achizitiei constituie cerinte minime de calificare; ofertele care nu le contin sau nu sunt inlocuite de o declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art.11, alin.4 si 5 din HG 925//2006 vor fi declarate inacceptabile de catre comisia de evaluare in etapele prevazute la art. 36 din H.G. nr. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 (cu modificarile ulterioare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform 256 2 alin (1) lit a si alin (2) din OUG 34/2006, respectiv in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala-Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Fax: +40 253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer