Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ (Capete detasabile si sfredele pentru perforator; Tije si capete detasabile pentru gauri de control lungi)


Anunt de participare (utilitati) numarul 46728/17.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta GEORGESCU, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava
Adresa postala: nr. 199 A, jud. Suceava, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta GEORGESCU, Tel.0230.575.630, Email: [email protected], Fax: 0230.575.731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro/suceava.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ (Capete detasabile si sfredele pentru perforator; Tije si capete detasabile pentru gauri de control lungi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava, nr. 199 A, comuna Crucea, jud. Suceava, Tel. 0230.575.630
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de piese pentru utilaje de foraj: sfredele (tija) pentru perforator L = 1, 2 m, capete detasabile I38 mm cu imbinare pe con (conicitate 11º), tije pentru gauri de control lungi, capete detasabile cu imbinare prin filet I38 mm si incepatoare (adaptoare R 25-H22), in conformitate cu cele solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29526100-3 - Piese pentru utilaje de foraj (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de piese pentru utilaje de foraj: 78 buc. sfredele (tija) pentru perforator L = 1, 2 m, 117 buc. capete detasabile I38 mm cu imbinare pe con (conicitate 11º), 8 seturi tije pentru gauri de control lungi, 21 buc. capete detasabile cu imbinare prin filet I38 mm si 10 buc. incepatoare (adaptoare R 25-H22), in conformitate cu cele solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor pentru participare: sunt cele specificate pentru fiecare lot in parte in cadrul informatilor privind loturile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei interne si fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta (formularul 12B); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente; Certificat de inregistrare; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant (formularul B2); Autorizare pentru livrarea produselor emisa de catre producator (formularul B3); Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (formularul 12D).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2008 08:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 09:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava, nr. 199 A, comuna Crucea, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer