Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese pentru utilaje de sonde de extractie


Anunt de participare (utilitati) numarul 106902/30.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, Tel. 0269805133, In atentia:  Popa Elena, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese pentru utilaje de sonde de extractie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Sucursalei, str. Garii, nr. 7, Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele solicitate sunt scule de instrumentat in sonda, folosite la manevrarea tevilor de extractie si la recuperarea prajinilor de foraj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatilor prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 134, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 - 2000 lei; Lot 2 - 1400 lei, Lot 3 - 1500 lei; Lot 4 - 16000 lei, Lot 5- 1600 leiSe solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contr., fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificat de O.U.G. 76/2010;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006, art. introdus de O.U.G. 76/2010;
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor, 17.09.2010, original sau copie legalizata;
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie xerox;
- Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, 17.09.2010;
- Declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (Anexa 1 la Legea 346/2004), (daca e cazul);
- Declaratie pe propria raspundere privind privind indeplinirea cerintelor minime de calificare, (daca e cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de livrare produse, de la producator.- Autorizatie de mediu, sau echivalent pentru ofertantul furnizor;
- Recomandari, minim doua, pentru fiecare lot ofertat, din parte beneficiarilor, in original;
- Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani: Ofertantul va prezenta cel putin un contract de furnizare produse similare in valoare de minim: Lot 1 - 100.000 lei;Lot 2 -70.000 lei;Lot 3 -70.000 lei;Lot 4 - 800.000 lei;Lot 5 - 80.000 lei
- Certificat API specif. Q1, sau echivalent ISO 9001, privind fabricarea de echipamente destinate ind. de petrol si gaze al producatorului care a acordat autorizatia de livrare, in termen de valabilitate;
- Certificatul API spec. 7K, sau echivalent, pentru producator, in termen de valabilitate;
- Certificatul ISO standard 14693, sau echivalent, pentru autorizare producere echipamente folosite in ind. petrolului si gazelor, al producatorului.
- Informatii privind subcontractantii;
- Angajament ferm privind sustinerea tehnica, incheiat in forma autentica, insotit de Declaratia de eligibilitate a sustinatorului, (daca e cazul);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, in termen de doua zile lucratoare de la data la care au fost transmise invitatiile. Durata unei runde este de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA ? S.I.R.C.O.S.S. Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va face dovada ca produselede la Lotul 2, 3 si 4 vor fi livrate insotite de Buletine de incercari conform standardelor mentionate in Caietul de sarcini, Cap. IV, punct 5. Conditii specifice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. . 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  . 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118 , ,Romania, Tel. 0258/810285, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut. contr. considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.N.G.N. ROMGAZ S.A. S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala:  str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269 805151, Email:  [email protected], Fax:  0269 830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer