Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE PENTRU UTILAJE DE SONDE DE EXTRACTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 91011/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Punct(e) de contact: Szomboti Claudia, Tel.0269805135, In atentia: Serviciul Contracte, Email: [email protected], Fax: 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Szomboti Claudia, Tel.0269/805135, In atentia: www.romgaz.ro, Email: [email protected], Fax: 0269/830283
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Szomboti Claudia, Tel.0269/805135, In atentia: www.romgaz.ro, Email: [email protected], Fax: 0269/830283
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Szomboti Claudia, Tel.0269/805135, In atentia: www.romgaz.ro, Email: [email protected], Fax: 0269/830283
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE PENTRU UTILAJE DE SONDE DE EXTRACTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias str. Garii nr. 7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza piese pentru utilaje de sonde de extractie pentru a fi utilizate la punerea in productie a sondelor de gaz dupa cum urmeaza:
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Packere serviciu si packere mecanice constand in 35 buc packere;
Lotul II Packer de Testare CHAMP IV, Valve de circulatie si Niplu purtator manometru constand in 1 buc Packer de Testare CHAMP IV, 2 buc. Valve de circulatie laterala, 1 buc. niplu purtator manometru
Lotul III Elevatori constand in 4 buc elevatori;
Lotul IVSite inox pentru instalatie filtrare constand intr un set de site verticale inox;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare pt: Lot I 11.250 lei, Lot II 7.000 lei, Lotul III 700 lei, Lotul IV 300 lei; Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O.U.G. 34/2006; Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, fara datorii, valabil la data deschiderii; Certificat Fiscal emis de Consiliul Local privind impozitele si taxele locale, fara datorii, valabil la data deschiderii; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent); Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane /juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior valabila la data deschiderii. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent), original sau copie legalizata si/sau Autorizatie de functionare/altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri / declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Conform cu documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Autorizare pentru livrarea produselor prevazute in Caietul de Sarcini;Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent) pentru ofertant; Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent)pentru confectionarea de scule specifice activitatii de foraj extractie de la producator;Certificat API Specificatia 16A (sau echivalentul ISO 13533 - 2002) pentru Lotul I, II si III de la producatori; lista principalelor livrari de echipamente livrate pentru foraj instrumentatii masurari efectuate in ultimii 3 ani; Pentru lotul I se va prezenta si un contract de furnizare produse similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 1.125.000 lei; Pentru lotul II se va prezenta si un contract de furnizare produse similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 700.000 lei. Recomandari din partea unor beneficiari/clienti (cel putin 2); Informatii privind subcontractantii/ declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Conform cu documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2010 12:00
Locul: Soseaua Sibiului nr. 5, Loc. Medias, Jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810285, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pt contestatii - 10 zile de la data luarii la cunostiinta a actului pe care il considera nelegal, iar pt contestatiile cu privire la documentatia din SEAP in 10 zile de la publicarea documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Tel.0269/805135, Email: [email protected], Fax: 0269/830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer