Licitatie Publica - Piese pentru utilaje forestiere si Piese pentru motoare si servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a ecipamentelor conexe
Anunt de participare numarul 143282/23.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD.REGELE CAROL I, NR 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese pentru utilaje forestiere si Piese pentru motoare si servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a ecipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual. Lot I. Piese pentru utilaje forestiere, Contr.subs. Cant.min.10 buc, max. 1674 buc. Valoare min.contr.subs.100 lei, max. 64000. Lotul 2: Piese pentru motoare si Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a ecipamentelor conexe: Cant min. 1 buc, max. 420 buc. Val min contract subsecvent 100 lei , max 116000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de piese pentru utilaje forestiere: tractor U650, U651, TAF, IFRON, RABA, piese pentru vehicule si motoare de vehicule si servicii de revizii, reparatii si intretinere a vehiculelor, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16820000-9 - Piese pentru utilaje forestiere (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de piese pentru utilaje forestiere: tractor U650, U651, TAF, IFRON, RABA, piese pentru vehicule si motoare de vehicule si servicii de revizii, reparatii si intretinere a vehiculelor, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10700 lei: lot 1=3800 lei, lot 2=6900 lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modul de constituire a garantiei: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul DS Dambovita: RO98 RNCB 0128 0072 3461 0001?BCR Targoviste, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006: lot 1 - 1920 lei, lot.3480 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA ; - Forma de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Contul Directiei Silvice Dambovita RO98 RNCB 0128 0072 3461 0001 ? BCR Targoviste.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?- Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .4. . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese), din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba documentele aferente procedurii sunt: ing.Preda Costel-director, ec.Alexandrescu Mihaela-director economic, jr. Toader Alexandra, tehn.Iorga Toma si ing. Enache Rodica.
5. Pentru cunoasterea indeplinirii obligatiilor fiscale sunt solicitate de asemenea ?Certificatul fiscal?, eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si ?Certificatul de atestare fiscala?, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul. Certificatele trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Vor fi prezentate in original sau copie certificata "conform cu originalul".
6. Declaratie de participare la procedura, in care agentul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici. Calitatea ofertantului de a desfasura activitatea economica. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitatea, sa fie inregistrat legal si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta procedura.Va prezenta: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca informatiile cuprise in acesta sunt reale si actuale. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va depune documentul propriu-zis in copie conform cu originalul.2. Autorizatie emisa de RAR valabila, care confirma autorizarea pentru: - prestare de servicii de reparatii autovehicule, conform Ordinului nr.2135/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare.- inspectie tehnica periodica (SITP), in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului RNTR-1 - aprobate prin Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2133 din 8 decembrie 2005.
- activitati de reparatii, reglare, modificari constructive si de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz (ateliere de service auto), in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului RNTR-9 - aprobate prin Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2131 din 8 decembrie 2005.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va depune documentul propriu-zis in copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico-financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie 128000 lei/an - lot 1, respectiv 232000 lei/an, lot 2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul . ?Informatii generale?, in care vor fi inscrise toate datele de identificare ale operatorului economic (adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of.Reg. Comertului, nr. telefon/fax, e-mail, principala piata a afacerilor, si date privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani?, si "Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani". Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca livrarile din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare, de asemenea, firmele prestatoare de servicii, care vor depune oferte pentru lucrari de reparatii, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor garanta ca au echipe mobile care sa execute reparatiile in locul in care s-a defectat masina sau utilajul in raza judetului..Pentru montarea pieselor prestatorul va avea obligatoriu puncte de lucru in orasul Targoviste, sau judetul Dambovita. Acest lucru va fi demonstrat cu certificat constatator de la ORC.
Informatii privind ?.Experienta similara?.
? ?Certificat ISO 9001? sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa detina certificatul privind certificarea sistemului de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularelor, pentru ?Experienta similara, se vor prezenta certificate de buna executie de la alti clienti.prezentare certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In situatia in care 2(doua) sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare depunerea de noi oferte de pret. - Justificarea alegerii procedurii : ?N.J. conform notificarii ANRMAP? atasata in lista ?Documentatie si clarificari?.In situatia reluarii competitiei criteriul de atribuire va fi "pretul cel mai scazut" la reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Dambovita
Adresa postala: Bd. Regele Carol I, nr. 68, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 11:34