Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese schimb complexe mecanizate si combine de subteran


Anunt de participare numarul 123047/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii , , Pasaj rutier subteran Piata Charles de Gaulle?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
un contract de achizitii publice Contractul va consta in servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii: , , Pasaj rutier subteran Piata Charles de Gaulle?, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea de 3.572.033, 06 lei reprezinta valoare estimata a contractului fara servicii similare iar valoarea 5.000.846, 29 lei reprezinta valoarea estimata a contractului care include si lucrarile similare care pot fi achizitionate, ulterior conform art. 122 lit j)
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 572, 033.06 si 5, 000, 846.29RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz are dr de a achiz ult serv sim.cf art 122 litj)OUG34/2006.Val.tot.cu lucr.sim=5.000.846, 29lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip.: 71.440 lei, echiv 17.299 euro instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna executie: 10%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar bancara de buna executie )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 5?Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare cu4.129.700 lei, respectiv 1.000.000 euro (curs 1 euro = 4, 1297 lei).Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010, vizat si inregistrat la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizatasi legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Informatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Standarde privind asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf priv exp sim, list princ serv sim prest in ult 3 ani.Fisa exper sim prest serv in ult 3 ani-ofert a exec si final in ult3 ani cel putin un contr de cons(superv)a exec lucr av ca ob infrastr urb, resp: drm sau lucr de arta(poduri, pasaje de toate tip, viaducte)cu o val egal sau mai mare de3.572.000 lei, resp866.822 euro, anexa copii ale contr declar, certif/docum emis sau contras de o autorit contract ori de catre cl priv benef, contin val, per, locul prest serv final.recom din partea benef, Docum in alte limbi, se vor prez insot in trad in limb rom, autoriz si legaliz, Decl priv dot cu echip spec: util, echip teh, mijl de transp, lab si alte mijl fixe pe care ofert se angaj sa le utiliz pt indepl contr. Ofert tb sa faca dov det in prop sau cu contr de inchir, urmat echip si util: 1 ret inf (hard si soft cu lic) si de comun cap sa asig sup pt desf activ leg de contr, cel putin un comp pers pt fiec memb al echip de consult, Pentium 4 sau echiv-un set de progr cu licenta, pt manag pr: Windows, MO, PM sau echiv, 2 lic progr de pr asist pe calc Autocad sau echiv, o st topo tot, mijl de transp nec pt realiz scop pr: min 2 autot, un lab de incerc atestat gr II, Declar priv ef mediu an pers angaj si al cadr de cond in ultimii 3 ani.Lista pers resp care va fi angaj in cadrul contract, prez in Anexa Pt pers prez se vor prez urmat doc: CV semn, stamp in orig;CV-ul va avea inscris urmat ment?Declar pe prop rasp, sub sanct prev ref la falsul in decl prev in CP, ca dat reav in prez CV sunt corecte si cores real?, copie a dipl de studii, a atest/certif prof, valab la data desch of. Ofert tb sa compl o Decl partea din contr indepl de subcontr si specializ acest, acord de subcontr.Subcontr de spec vor fi nomin pe fiec spec pt care sunt atest/autoriz, resp pr si/sau exec.In caz de asoc, se va prez Ac de asoc, Mai multi op econ au dr de a se asoc cu scopul de a dep of com fara a fi oblig sa isi legal pdv form asoc.Asoc va fi legaliz cazul in care of com este declar castig.SR EN ISO9001:2008/echiv, SR EN ISO14001:2005/echiv, OHSAS18001:2008/echiv, in copie cf cu orig, valab la data desc of.Declar propr rasp priv resp legis securit, sanat in munca, Ofert va respecta prevH.G. nr. 300/2006priv sanat si securit in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante), conform Formular nr. 18, precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer