Licitatie Publica - Piese schimb necesare pentru agregatele auxiliare cazanelor de abur nr. 1-2-3 tip PK-10p (executie si livrare) - pompe WEDAG
Anunt de participare (utilitati) numarul 34515/01.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr.1-3, etaj XI, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020371, Romania, Punct(e) de contact: Tudor Dumitrescu, Tel.303.74.50, Email: [email protected], Fax: 303.75.04, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Ana Gyorgy, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Ana Gyrogy, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Ana Gyorgy, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese schimb necesare pentru agregatele auxiliare cazanelor de abur nr. 1-2-3 tip PK-10p (executie si livrare) - pompe WEDAG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.E. Paroseni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb pentru pompele WEDAG existente, montate/aflate in functie in cadrul S.E. Paroseni defalcate pe 3 loturi, respectiv piese de schimb: pentru pompa WEDAG, pentru pompa epuisment WEDAG si pentru pompa etansare WEDAG.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29124200-6 - Piese pentru pompe sau pentru elevatoare de lichide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea si specificatia pieselor de schimb solicitate, pe loturi, sunt prevazute in anexele nr. 1, 2 si 3 la caietul de sarcini atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 176, 343RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare in valoare de: lotul I: 3140 lei, lotul II: 34 lei, lotul III: 350 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, iar plata se va face prin oricare dintre instrumentele de plata legala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificatul constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru persoane romane si documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane straine .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu sunt solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu principalele livrari executate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin 2 recomandari din partea beneficiarilor pentru livrari de produse similare, completarea formularului cu subcontractantii-daca e cazul, declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul - minim sa se faca dovada ca poseda tehnologia de fabricatie si turnare a fontei si materialelor aliate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
94%
Descriere:
2.
scadenta la plata
3%
Descriere:
3.
Garantia tehnica (de la montaj)
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:50
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel.0254/572134, int. 309, Fax: 0254/570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 15:34