Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese schimb pentru automotoarele tip DESIRO SR 20 D


Anunt de participare (utilitati) numarul 147163/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Manole, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese schimb pentru automotoarele tip DESIRO SR 20 D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conditia franco Serviciul Logistic Brasov, Str. Fundatura Harmanului, nr. 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Piese schimb pentru automotoarele tip DESIRO SR 20 D, impartita pe 16 loturi conform Anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. Pin contact (tip bucse) argintat pt. cupla electrica a cuplei automate Schafenberg S10 pt. automotoarele Desiro SR 20 D - 900 buc.
Lot 2. Pin contact (tip bucse) aurit pt. cupla electrica a cuplei automate Schafenberg S10 pt. automotoarele Desiro SR 20 D - 350 buc.
Lot 3. Pin contact (tip stift) argintat pt. cupla electrica a cuplei automate Schafenberg S10 pt. automotoarele Desiro SR 20 D - 300 buc.
Lot 4. Pin contact (tip stift) aurit pt. cupla electrica a cuplei automate Schafenberg S10 pt. automotoarele Desiro SR 20 D - 150 buc.
Lot 5. Pompa de apa tip Flotronic 6000 SC pentru instalatia de incalzire de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 42 buc.
Lot 6. Suflanta de aer penru spatiul de urcare/coborire a calatorilor de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 80 buc.
Lot 7. Ventilator axial pentru condensatorul instalatiei de climatizare Konvecta de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 160 buc.
Lot 8. Ventilator radial dublu pentru instalatia de climatizare Konvecta de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 400 buc.
Lot 9. Kit de reparatie pt. uscatorul de aer din instalatia de frina pneumatica la automotoarele Desiro SR 20 D - 160 buc.
Lot 10. Set piese de reparatie pt. uscatorul de aer din instalatia de frina pneumatica la automotoarele Desiro SR 20 D - 160 buc.
Lot 11. Filtru uscator de aer pt. instalatia pneumatica la automotoarele Desiro SR 20 D - 320 buc.
Lot 12. Perna de aer pt. suspensia secundara a boghiurilor motoare ale automotoarelor Desiro SR 20 D - 20 buc.
Lot 13. Perna de aer pt. suspensia secundara a boghiurilor purtatoare (Jacobs) ale automotoarelor Desiro SR 20 D - 20 buc.
Lot 14. Traductor (gheber) tip EF 150/ 1S1D pentru instalatia de control punctual a vitezei de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 26 buc.
Lot 15. Traductor de temperature pt. bateria de acumulatori de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 160 buc.
Lot 16. Preincalzitor pentru instalatia de incalzire de pe automotoarele Desiro SR 20 D - 32 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 788, 418RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1:2160 lei, lot2:2226 lei, lot3:255 lei, lot4:283, 50 lei, lot5:7609, 56 lei, lot6:4553, 60 lei, lot7:3766, 40 lei, lot8:8600 lei, lot9:518, 40 lei, lot10:1766, 40 lei, lot11;556, 80 lei, lot12;4597, 60 lei, lot13:4597, 60 lei, lot14:3543, 80 lei, lot15:587, 20 lei si lot16:6825, 60 lei sau echiv.calc.la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 6 zile de data lim.stabil. pt. dep.of., val.60 de zile de la term.lim.de dep.a ofertelor., conf. model din sect. formulare, va fi constit. prin: - OP in contul RO15 BPOS 7040 2775 785ROL01, deschis la BancPost - Fil.Palat CFR - este obligatorie mentionarea obiectul proc.pt.care se constit.- scris.de gar.in fav.aut.contract. - orice alt Instrum. de garantare. Ofertele care nu sunt insot.de dovada constit.gar.de partic.vor fi respinse. AUT.CONTRACT. are dreptul de a ret.gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. sit.: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele aferente pentru loturile 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14 si 16. Prevederile art 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt aplicabile si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art.88 din HG nr.925/2006. in baza cererii depuse conform form. M. Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare), -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori. Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular 4 din Sectiunea Formulare;4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular 9 din Sectiunea Formulare;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Valentin DOROBANTU ? DIRECTOR GENERAL; Elena MIU - DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC; Gabriel PROTOPOPU - DIRECTOR GENERAL ADJ, MENTENANTA, Bogdan TIMIS - DIRECTOR Depouri Locomotive, Carmen POPESCU ? DIRECTOR ACHIZITII; Florin NEGRU ? Sef Serviciu Reparatii Locomotive si Automotoare; Emanoil Ioan POPEANGA - Sef Serviciu Mentenanta si Aprovizionare Georgeta MANOLE - Sef Serviciu Achizitii; Ciprian HABASESCU ? ECONOMIST.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator). 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.- se va prezenta in: original/copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata). In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.2.Ofertantii persoane juridice romane- Autorizatie de Furnizor Feroviar eliberata si vizata de AFER , in conformitate cu cerintele OMT 290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul va prezenta un angajament/declaratie ca, in cazul in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului, le va reinnoi.Ofertantii persoane juridice straine- Certificate sau alte documente echivalente, pentru obiectul contractului, emise de organisme abilitate in acest sens in tara de origine a ofertantului, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Se vor depune in copie, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune in original modelul Formularul B2 din SECTIUNEA FORMULARE.
Bilantul contabil la 31.12.2012 si confirmare de depunere.
Modalitatea de indeplinire
in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani. Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru confirmarea livrarilor de produse, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
In original, conform model formular C1 si anexa din sectiunea formulare
Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 144/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2013 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bdul Dinicu Golescu nr. 38, et IV, Sala de Consiliu, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a ofertei 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Orice oferta valabila pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelorNote: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.b)ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.c)ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei si a propunerilor tehnice si financiare - Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele aferente pentru loturile 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14 si 16.Prevederile art. 278ยน alin. 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt aplicabile si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer