Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese schimb pompe tulbureala


Anunt de participare (utilitati) numarul 133592/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 0213185258/16, In atentia: Anda Pistol, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P. sau, numai in cazul in care din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP a anumitor documente acestea se vor transmite la Compania Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara(cu exceptia propunerii financiare care se va cripta obligatoriu in SEAP),
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Pop, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese schimb pompe tulbureala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 349, 052.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2012:330.635, 51 lei fara TVA, 2013:323.050, 58 lei fara TVA, 2014:339.203, 10 lei fara TVA, 2015:356.163, 22 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de piese schimb pompe tulbureala cu caracteristicile specificate in sectiunea Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42124200-6 - Piese pentru pompe sau pentru elevatoare de lichide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati minime totale: 2012 - 142 buc; 2013 - 136 buc; 2014 - 136 buc.; 2015 - 136 buc.
cantitati maxime totale: 2012 - 208 buc; 2013 - 198 buc; 2014 - 198 buc.; 2015 - 198 buc.Cantitate contract subsecvent 2012:208 buc din diverse repere conform caietului de sarciniCantitatile pentru care se vor incheia contractele subsecvente pentru anii 2013, 2014 si 2015 sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile definitive urmand a fi comunicate de autoritatea contractanta atunci cand intentioneaza sa achizitioneze produsele, care fac obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 349, 052.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 5.129, 00 lei; Valabilitate 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? in original - conform prevederilorcap.IV.4.3 pct. Cb) ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie conform cu originalul, conform prevederilor cap. IV.4.3 pct. CIn situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in temeiulart. 2781 din OUG nr.34/2006, suma de 5.129, 00 lei. - cuantumul garantiei de buna executieeste de 5%din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va folosi ca model formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare).saub) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG1045/19.10.2011, in functie decele mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite din valorificarea productiei interne.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original
2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
2.1 Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original
2.2. Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul;
2.3. Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice) din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul
Nota: Autoritatea Contractanta are dreptul de a descalifica operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
3. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Ofertantul va completa FormularulC 4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Nota: Persoanele ce detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante, implicate in prezenta procedura, sunt persoanele nominalizate in cadrul Formularului C4
4. Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 5 din Sectiunea Formulare ? in original
5. Alte documente care insotesc oferta:
5.1.Fisa de informatii generale despre ofertant- Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original
5.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului -imputernicireascrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat ? in original 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuie ? in original saucopie conform cu originalul
Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original saucopie conform cu originalul
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele mentionate la pct. III.2.1.b) in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) In cazul in care doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre ofertantii in cauza de documente ce contin noi preturi.2)Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, in scopul completarii dosarului achizitiei conform art. 213 din OUG 34/2006, ofertantuldeclarat castigator vaprezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document3)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.4)Ofertele depuse la sediul Sucursalei Feldioara pot fi modificate si retrase numai in urma unei solicitari scrise semnate de persoana care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul si avand stampila ofertantului si numai pana la termenullimita de depunere a ofertelor mentionat in anuntul de participare. Pentru a fi redepuse si luate in considerare ofertele vor trebui sa respecte modul de prezentare solicitat anterior la cap. IV.4.3.5)Vor fideclarate intarziateoferteledepuse dupadata si oralimita de depunerea ofertelor mentionate in anuntul de participare. Nu vor fi deschise ofertele depuse la alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP sau registratura Companiei Nationale a Uraniului ? Sucursala Feldioara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer