Licitatie Publica - Piese schimb utilaje cu utilizare speciala
Anunt de participare (utilitati) numarul 34204/27.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Ion Ciora, Tel.0253.335.045, In atentia: Claudia Masovici, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese schimb utilaje cu utilizare speciala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Matasari, Jud.Gorj
DDP Matasari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare diverse piese schimb utilaje cu utilizare speciala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
27133000-6-Perii de carbune (Rev.1)
28542000-3-Rulmenti cu role (Rev.1)
29241210-5-Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.1)
31161000-2-Piese pentru motoare si generatoare electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Piese schimb utilaje cu utilizare speciala cod CPV 29522000-4
Lot 2 - Baterie elemente filtrante cod CPV 29241210-5
Lot 3 - Perii de carbune cod CPV 27133000-6
Lot 4 - Piese pt. generatoare si motoare electrice cod CPV 31161000-2
Lot 5 - Rulment generator cod CPV 28542000-3
Valoarea estimata fara TVA: 128, 235RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie particip.Lot1=2297, Lot2=88lei;Lot3=45 lei;Lot4=100 lei;Lot5=33 lei;constituita prin scrisoare garant. bancara in original valabila 70 zile; fila CEC sau OP confirmate de banca emitenta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; OP sau alte modalitati legale de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca mai multi operatori economici se asociaza, asocierea se va legaliza( in cazul atribuirii contractului asociatiei);
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art.181 din OUG 34/2006;
- certificat constatator de la Oficiul Registrului siComertului(original sau copie legalizata, valabila la datadeschiderii procedurii) pentru persoanele juridice/fiziceromane;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sauapartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele fizice sau juridicestraine;
- certificat de inregistrare(copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil, vizat de organele competente, la 30.06.2007
- Cifra medie anualade afaceripe ultimii trei ani sa fie minim de 3 ori valoarea lotului ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari -cel putin un contract(sau mai multe)al carui obiect a fost furnizarea de produse similare in valoare decel putin valoarea ofertata a lotului.-Certificat acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificarea calitatii produselor atestate, certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului;
- Autorizare de livrare, conform anexa CET1, de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului, original ( sau copie legalizata ).- Prezentare fise tehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice ale produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01087, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Marketing Disciplina Contractuala
Adresa postala: Str. Uzinei, nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335068, Fax: 0253335069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 15:03