Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE SI PENTRU MOTOARE DE VEHICULE, ECHIPAMENTE ELECTRICE PENTRU MOTOARE DE AUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260,280,KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS


Anunt de participare (utilitati) numarul 71601/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel.0361-805914, Email: [email protected], Fax: 0361-805914, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PIESE SIACCESORIIPENTRU VEHICULE SI PENTRU MOTOARE DE VEHICULE, ECHIPAMENTE ELECTRICEPENTRU MOTOAREDEAUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHI PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, STR. GARA FERASTRAU, NR.9, COD POSTAL 440210, JUD. SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE PRIN CUMPARARE DE PIESE DE SCHIMB, ACCESORII SI ECHIPAMENTE ELECTRICE PENTRU AUTOBUZ TIP UD, UDA, ROCAR, KAROSA B932E, IKARUS 260, 280, MITSUBISHI PRESTIJECITY, IRISBUS CITELIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 453, 461RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATE DE PRELUNGIRE A CONTRACTULUI INITIAL
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT, -DEPUNERE ORICE FORMA LEGALA ;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE PRINSCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU FILA CEC 5%DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII- ORDIN BANCAR DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DACA ESTE CAZUL - ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181 DIN OUG 34, FISA DE INFORMATII GENERALE, CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL EMIS DE O.R.C./DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA LA BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXTRAS DIN BILANTUL ANULUI 2007, CU STAMPILA D.G.F.P. - FORMULAR 10 SI 20
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZATIE DE LIVRARE- PENTRU COMERCIANTI- ELIBERATA DE PRODUCATOR; DECLARATIE PRIVIND ASIGURAREA STANDARDELOR DE PROTECTIE A MEDIULUI, ; DECLARATIE PRIVIND PROTECTIA MUNCII SI SANATATE SI PROTECTIA MUNCII; DECLARATIE DE ACCEPTARE A CONDITIILOR CONTRACTUALE, STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII -ISO 9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SOCIETATII SAU PRIN ORDIN BANCAR DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2009 11:00
Locul: SEDIUL S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, STR. GARA FERASTRAU, NR. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI AI MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.gov.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: STR. PARCUL TRAIAN, NR. 10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Email: [email protected], Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE AL S.C. TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, JUD. SATU MARE, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440210, Romania, Tel.0361/805914, Email: [email protected], Fax: 0361/805914, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer