Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese si accesorii IT


Anunt de participare numarul 16197/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540139, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Aprovizionare, Tel.0265213533, In atentia: Nica Roxana, Email: [email protected], Fax: 0265211944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese si accesorii IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Magazia Centrala
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000 si 49, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dischete, CD, DVD-RW, carduri memorie, memorii DDR, HDD, Flash Drive USB, tastaturi, mouse optic, cabluri USB, UTP, mufe RJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217230-4 - Memorii intermediare (cache) (Rev.1)
25263000-2-Compact-discuri (Rev.1)
28421100-0-Cabluri electrice (Rev.1)
30217320-2-Dischete (Rev.1)
30232120-1-Mouse-uri pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale se regasesc in Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000 si 49, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 140 RON, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget, venituri proprii, cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. de eligib., orig;2)Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, orig;3)Certif. fiscal privind achitarea impozit. si tax. locale, original sau copie legaliz., val. la data licit.4)Certif. de atest. fisc. privind oblig. de plata catre bugetul de stat, orig. sau copie legaliz., valabil la data licit.;5)Certif. de inreg. elib. de Reg. Com. pentru pers. fiz. sau jurid. romane sau doc.edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg. pt.pers.fiz. sau jurid. straina;6)Certif. constat. elib. de ORC, orig. sau copie legaliz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani 2)Bilant contabil din 2006, certificat pt. conformitate pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Subcontract. si/sau contr. de asoc; 2)Livr.in ultim. 3 ani;3)Schite tehnice/fise tehnice/fotografii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)unde este cazul;2)pt. prod. similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 13:00
Locul: Sediul U.M.F. Tg. Mures, Serviciul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: www.cnsc.ro, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540139, Romania, Tel.0265/213533, Email: [email protected], Fax: 0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer