Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora


Anunt de participare numarul 124154/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Adresa postala:  Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230053, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICUL DE AMBULANTA OLT, Tel. 0249/433302, In atentia:  LAURENTIU LIVIU MOISIU, Email:  [email protected], Fax:  0249/433302, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Service ( atelier) autorizat al prestatoruluiPiese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehiculeService ( atelier) autorizat al prestatoruluiServicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe ale acestora
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe ale acestora , conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 40 pachete (reprezentand minim 24 revizii tehnice, pentru fiecare categorie de autosanitara, continand manopera, piesele si materialele aferente si minim 16 interventii reparatii)Maxim total cantitati piese si accesorii/prestatii servicii (CONFORM CAIETULUI DE SARCINI)Contractele subsecvente se vor incheia in functie de bugetul Serviciului de Ambulanta Judetean Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.08.2011 pana la 11.08.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va prezenta in mod obligatoriu garantie de participare. Cuantumul garantiei de participare se va exprima in lei si este in valoare de 10 000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET CASA DE ASIGURARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 si 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Documente care dovedesc forma de inregistrare - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie certificata pt. conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Fisei de informatii generale ? Formularul 42. Prezentarea Bilanturilor contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010Nota: In masura in care nu este posibila prezentarea Bilantului contabil pe 2010, ofertantii vor prezenta Balanta de verificare pe luna decembrie 2010 vizata de un contabil autorizat)NIVEL MINIM: Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani ( 2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 339. 805 (treisutetreizeci si noua optsutecinci ) Euro sau 1.400.000 (un milion patru sute mii) Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Listei contractelor privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani ? Se va completa Formularul 52. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat, conform art 188(2) litera a - OUG34/2006 - prestat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte similare in cadrul carora aufost prestate servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.058(trei mii cincizeci si opt) Euro sau 12.600 (douasprezece mii sase sute) Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
211/23.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: SERVICIUL DE AMBULANTA OLT - SLATINA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
INSOTITE DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala:  str Stravopoleos, nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Olt
Adresa postala:  Aleea Tineretului, nr 1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230053, Romania, Tel. 0249/433302, Email:  [email protected], Fax:  0249/433302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer