Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Piese, subansambluri, consumabile birotica


Anunt de participare numarul 74509/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Tilea, Tel.021/319.61.56, Email: [email protected], Fax: 021/319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Piese, subansambluri, consumabile birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul M.T.I.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 334, 253RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de cartuse/tonere, dischete, memory stck, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30237410-6-Mouse pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse estimate a se achizitiona - conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 334, 253RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 13.300lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, potrivit pct. V.3) din Fisa de Date a Achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat, iar plata se face prin virament in contul de trezorerie al ofertantului castigator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea,
2. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data dechiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
3.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, original sau copie legalizata.
4.Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului,
5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;
2.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
3.Bilantul contabil din 2007, vizat si inregistrat de organele competente.
4. Balanta de verificare la 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fisele de informatii privind experienta similara.Cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, cel putin a 2 contracte a caror obiect a fost furnizarea de produse similare si a caror valoare cumulata sa fie de minim 330.000 lei, exclusiv TVA.
2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 2) altele decat cele prezentate la experienta similara.
3.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001/2000 sau echivalent) pentru ofertant, in termen de valabilitate.
4.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
5.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul precizeaza ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
6.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa respecte regulile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national, si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului.7.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere + CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2009 12:00
Locul: Sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa un reprezentant imputernicit al operatorului economic care a depus oferta. Acesta se va prezinta la poarta G, interior 613 sau 615.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se regaseste ca attachment la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Jurdica din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/319.61.66, Fax: 021/312.25.28, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer