Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Pietruire DJ 609 Valea Lunga Romana Cliciova, km 7+800 12+800, L=5,0 km"


Anunt de participare numarul 99174/03.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Tel.0040256-406558;0040256-498734, In atentia: ing. Dan SARMES, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Pietruire DJ 609 Valea Lunga Romana Cliciova, km 7+800 12+800, L=5, 0 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - drumul judetean DJ 609, jud. Timis.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de pietruire, conform specificatiilor din Documentatia tehnica de executie (Caiet de sarcini, Detalii de executie, Proiect tehnic).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lungimea sectorului: 5, 0 km.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 375, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 52000 lei; garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, excl. T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul propriu al autoritatii contractante. Modalitati de plata: conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere si/sau subcontractare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul A; Declaratie privind calitatea de ofertant: Formularul B; Declaratie privind eligibilitatea: Formularul C; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Completare Formularului D; Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor); Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale (valabile la data deschiderii ofertelor); Certificat de Cazier fiscal; Documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip (documentul si traducere legalizata)(art. 182 din O.U.G. 34/2006).
- Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de O.R.C. (Nota: - Nu sunt admise firmele care nu au autorizata activitatea de: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211) Certificat de atestare emis de A.P.D.P. sau alt organism similar, valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor) pe ultimii 3 ani, care sa fie obligatoriu egala sau mai mare de 8.750.000 lei;
- Declaratie bancara (Scrisoare de bonitate)din care va rezulta nivelul urmatorilor indicatori economici: lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala;
- Bilantul contabil (depus si vizat) la data de: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; (cerinta minima: bilant pozitiv pe ultimii 3 ani : active circulante nete > 0)
- Declaratie a institutiei/institutiilor bancare prin care se va demonstra ca ofertantul are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru derularea fara probleme a acestui contract de lucrari, pentru o perioada minima de 6 luni calendaristice, disponibilitate care nu poate sa fie mai mica de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani (contracte incheiate in perioada 2005 2009), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (min. 5 recomandari de la beneficiari); dovada executarii a cel putin 3 contracte (contracte incheiate si finalizate in perioada 2005 2009) avand ca obiect lucrari similare (pietruire de drumuri prin utilizarea procedeului de stabilizare a pamantului cu DOROSOL), cu o valoare de 4.375.000 lei (Formularul E.2 si prezentarea contractelor similare insotite de: procese-verbale de receptie (tip); recomandari (formular tip); orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract executat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc.) Lista Obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul;
- Declaratie privind efectivele medii anuale (pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere; personalul propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul F, insotita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu executia (sef de santier, responsabil tehnic cu executie, responsabil calitate s.a.): - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul, precum si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului;
- Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii - standard ISO 9001;
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului - standard ISO 14001;
- Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii - standard OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:00
Locul: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, et. IV, cam. 417, Timisoara 300034
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din cauza conditiilor tehnice nu este posibila publicarea integrala a documentatiei de atribuire in SEAP. Documentatia se acorda in termen de max. o zi lucratoare, in urma primirii unei solicitari scrise din partea operatorului economic interesat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune, in toate fazele procedurii, la CNSC, si la sediul autoritatii contractante in 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante(art. 256/2 din O.U.G. 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer