Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - pietruire drum comunal DC 153 KM 1+ 957,98 - 6+406,36


Anunt de participare numarul 70656/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DELENI (PRIMARIA COMUNEI DELENI)
Adresa postala: sat Maxut comuna Deleni judetul Iasi, Localitatea: Deleni, Cod postal: 707165, Romania, Punct(e) de contact: elena nita, Tel.07430708454, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
pietruire drum comunal DC 153 KM 1+ 957, 98 - 6+406, 36
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat deleni com deleni jud iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea de terasamente , fundatii din balast optimal , lucrari de podete , diepozitive de scurgere si evacuare a apelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4, 5 km
Valoarea estimata fara TVA: 2, 832, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1 garantia de participare la licitatie = 15000ron 2. garantia de buna executie =5%din val.contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocier - subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 declaratie priv.eligibilitatea2 declaratie privind neincadrarea in prev.art.181
3 certificat constatator emis de oficiul registrului comertului4 certificat de inregistrare fiscala
5 autorizatie de functionare
6 certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat
7 ptr.persoane fizice si juridice straine , documente ce dovedesc o forma de inregistrare -atestare ori apartenenta din p.d.v.profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 decl.cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
2 cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ.lucrari pe ultimii 5 ani
2 inform.cu privire la nr. de angajati
3 asigurarea cu un inginer responsabil tehnic cu executia
4 asig.cu un inginer responsabil CQ
5 inginer CFDP-sef santier
6 inginer CFDP -sef pct de lucru
7 lista priv.utilajele , instaletiile si echipamentele tehnice disponibile ptr. contract
8 certficat ISO 9001 ;2001 sau echivalent
9 certificat OHSAS 1800 :2004 sau echiv.
10 certificat SR EN ISO 14001 :2005 sau echiv.
11 certificare APDP priv. executia de drumri si poduri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min.12 angajatiautogreder cu scarificator , buldoexcavator multifunctional, cilindru compactor, autobasculante de 20 to. min 4 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul lucrarii
80%
400
Descriere:
2.
garantia lucrarii
20%
100
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoles nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul de achizitii publice
Adresa postala: sat Deleni comuna Deleni jud Iasi, Localitatea: Deleni, Cod postal: 707165, Romania, Tel.0730708454, Email: [email protected], Fax: 0232732070
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
eventualele contestatii se vor depune in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat nelegal -art. 67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei Deleni
Adresa postala: sat Deleni comuna Deleni jud Iasi, Localitatea: Deleni, Cod postal: 707165, Romania, Tel.0730708458, Email: [email protected], Fax: 0232/732070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer