Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC76 VATRA DORNEI - GHEORGHITENI, KM 2+000 - 5 + 500 COMUNA DORNA ARINI, JUDETUL SUCEAVA


Anunt de participare numarul 85377/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DORNA ARINI (PRIMARIA COMUNEI DORNA ARINI JUDETUL SUCEAVA)
Adresa postala: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Localitatea: Dorna-Arini, Cod postal: 727201, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS BIZOM, Tel.0230 576018, Email: [email protected], Fax: 0230 576126, Adresa internet (URL): dornaarinisv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC76 VATRA DORNEI - GHEORGHITENI, KM 2+000 - 5 + 500 COMUNA DORNA ARINI, JUDETUL SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Gheorghiteni, comuna Dorna Arini, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pietruire Drum Comunal 76, asa cum este prezentat in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC76 VATRA DORNEI - GHEORGHITENI, KM 2+000 - 5 + 500 COMUNA DORNA ARINI, JUDETUL SUCEAVA
Valoarea estimata fara TVA: 484, 821RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 9600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, transfer de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cod CAEN / certificat de inregistrare fiscala eliberat de O.R.C. (original sau copie legalizata) / certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional / cod CAEN pentru obiectul contractului /
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
- Achitarea contributiilor la bugetul de stat si bugetul local- Cash flow - Angajament bancar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilant contabil la 31.12.2006; 31.12.2007; 31.12.2008- 450.000- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale- Angajament din partea unei banci propriu lucrarii supuse licitatiei din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posiblitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este cel putin egala cu 30%din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a constractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform fisei de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Dorna Arini, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Tribunalul Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr 66, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Dorna Arini
Adresa postala: com. Dorna Arini, jud Suceava, Localitatea: Dorna Arini, Cod postal: 727200, Romania, Tel.0230-576018, Fax: 0230-576126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 20:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer