Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PIETRUIRE DRUMURI DE PAMINT IN INTRAVILAN, COMUNA FINTINELE,JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 25975/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANELE (PRIMARIAFANTANELE JUD CONSTANTA)
Adresa postala: STR.BASARABIA, NR.85, LOC.FANTANELE, JUD.CONSTANTA, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 907071, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE POPESCU, Tel.0241769668, Email: [email protected], Fax: 0241769668
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PIETRUIRE DRUMURI DE PAMINT IN INTRAVILAN, COMUNA FINTINELE, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOC.FINTINELE, COM.FINTINELE, JUD.CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pietruire drumuri de pamant in lungime totala de 9119, 4 ml, suprafata carosabila 48576, 4 mp, suprafata acostament 8900, 3 mp, suprafata amorse 241, 3 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pietruire drumuri de pamant in lungime totala de 9119, 4 ml, suprafata carosabila 48576, 4 mp, suprafata acostament 8900, 3 mp, suprafata amorse 241, 3 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 293, 361RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.09.2007 pana la 10.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 30.000 lei, garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat conform HG 577/1997 si HG 1256/2005 cu finantare in transe, prima transe 2000000/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie de neancadrare in art.181 din OUG 34/2006, certificat ORC, certificate cu privire la plata taxelor la bugetul consolidat de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2006, balanta contabila pe luna iulie 2007, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, scrisoare privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri sa fie de cel putin 10.000.000 lei, sa faca dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asi.soc.de stat-formulare tip eliberate de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fise experienta similara, informatii privind capacitatea tehnica, declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii, informasii privind subcontractantii, standarde de asig.calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea formularelor B3, 12H, D, 12G, CV-uri de calificare a personalului, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Fantanele, jud.Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Fantanele, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti, imputernicitii acestora, observatori si invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala: STR.TRAIAN, NR.23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03004, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA FINTINELE
Adresa postala: STR.BASARABIA, NR.85, JUD.CONSTANTA, Localitatea: FINTINELE, Cod postal: 907701, Romania, Tel.0241769668, Fax: 0241769668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer